Antal mil med Pilot Power?

Hur många mil får du ut av ditt Pilot Power?

• Antal röstningar
    0
Zilversurfer skrev:
Att Sp1 skulle käka mer däck en R1, ser jag inte som möjligt då effekt/vrid talar sitt tydliga språk.
Du har glömt parametern "motorbroms". Där ligger R1:an ganska långt efter. Det är nog det som är den största anledningen. En slirkoppling på SP-1:an och däckkostnaden skulle radikalt minskas. Fast motorbroms är fränt - dessutom sliter man mindre på bromsbeläggen... :tummenupp

Zilversurfer skrev:
Men, men slet du upp däcken så snabbt, kan jag tipsa om Betongdäck från Battalax :)
Man kommer maximalt ett par hundra mil längre än ett på ett mjukt däck - större än så är inte skillnaden enligt min erfarenhet (fast det är ju rätt mycket ändå relativt sett).

Zilversurfer skrev:
.
kan jag tipsa om Betongdäck från Battalax :)

Det är inget att skämta om :4skrika :6surkart :gråta Bytte från Power till Battalax...tänkte f*n vad billigt battalax är! Så dåligt kan det ju inte vara! En vecka senare åker jag som Valentino Rossi genom en kurva, sekunderna senare glider jag på asfalten och undrar varför jag är så j*vla snål :huvet

Teo skrev:
Hur kör ni? JAg tycker Jag dannar på rätt bra och Jag har inte varit blygsam på burnisar heller... Mina Power håller hur långt som helst tycker Jag.

Äähh du kör ju som en kärring!! :)

Zilversurfer skrev:
Men, men slet du upp däcken så snabbt, kan jag tipsa om Betongdäck från Battalax :)

Kan bara instämma. Satt ett battlax på när jag köpte min hoj. Man kunde börna i timmar utan att det syntes. Klämde ändå 600mil ur det.

Zilversurfer skrev:
Köp Pilot Power - du kommer inte att ångra dig. iof så sliter SRW grymt på däcken.

Jo skillnaden mot Knutstorp är rätt tydlig :gnissla Men Power lär ju inte försvinna så mycket snabbare än Sport så Power blir det!
Tack alla för all input :tummenupp

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...