Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nr:18 skrev:Ring Jansberg och se om du har tur![]()
Han gör sina egna prylar. Kolla in www.mjpeng.dkoscar skrev:Vad kan han ha för nya prylar liggandes?
Blir säkert "Sverigepris" då...![]()
Nr:18 skrev:Han gör sina egna prylar. Kolla in www.mjpeng.dk
Verkar dyrt. Men det är ju knappast något nytt.Nr:18 skrev:Han gör sina egna prylar. Kolla in www.mjpeng.dk
Nyteknik skrev:Verkar dyrt. Men det är ju knappast något nytt.
oscar skrev:Verkar som om JHA inte klarar att leverera sina produkter så jag undrar över vad mer för roliga kit som finns. Bör ej överstiga JHA´s prisklass...
Han gör kompletta motorjobb. Meriter finns det gott om, även för tvåtakt.oscar skrev:Jag hittade inget specifikt kit för 250, gjorde du?
Nr:18 skrev:Han gör kompletta motorjobb. Meriter finns det gott om, även för tvåtakt.
Torkel skrev:Du kan kolla med Ian Emberton på http://www.iane.co.uk också, hälsa från mig!
oFFkeFF skrev:Motobum, eller Harc-pro brukar ju ha kompletta, och liknande kit.
Men vad är det som säger att JHA inte kan leverera? Är det helt nya grejer, som att det ryktas om nya cylindrar inför 2004, så har jag hört leveransdatum i april på just dem. De andra grejerna brukar de ha hemma. VHM i holland är ju även återförsäljare på JHA här i europa.
Skit i det. Pålle vet ändå inte hur specialgrejerna ska ställas in och du kan inte hantera effektöverskottet utan att kissa i stället.oscar skrev:De har inte grejerna hemma, och de har problem med att få fram prylarna också! Störst problem är det tydligen med CDI-enheten som inte går att få fram alls...Om det är nya cyllar vet jag inte!
Nyteknik skrev:Skit i det. Pålle vet ändå inte hur specialgrejerna ska ställas in och du kan inte hantera effektöverskottet utan att kissa i stället.

Något säger mig att en av oss kommer känna sig smått förbittrad mot slutet av säsongen.oscar skrev:Behöver jag säga att jag byter ner mig ganska ordentligt i effekt?! Nordgrens Honda gick som en påse nötter jämfört med R1an, och jag tror inte att det blir SÅÅÅÅ stor skillnad med ett kit. Var istället nöjd med att du kommer ha en bra ursäkt när du förlorar gång på gång...![]()
Aj nu blir Mordgren inte gladoscar skrev:Behöver jag säga att jag byter ner mig ganska ordentligt i effekt?! Nordgrens Honda gick som en påse nötter jämfört med R1an, och jag tror inte att det blir SÅÅÅÅ stor skillnad med ett kit. Var istället nöjd med att du kommer ha en bra ursäkt när du förlorar gång på gång...![]()

oscar skrev:Verkar som om JHA inte klarar att leverera sina produkter så jag undrar över vad mer för roliga kit som finns. Bör ej överstiga JHA´s prisklass...
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |