moto-gg skrev:är dom sena eller har dom sagt att det inte kommer något alls
aaaa man kanske ska läsa hela tråden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
moto-gg skrev:är dom sena eller har dom sagt att det inte kommer något alls

Nyteknik skrev:Skit i det. Pålle vet ändå inte hur specialgrejerna ska ställas in och du kan inte hantera effektöverskottet utan att kissa i stället.
oscar skrev:Verkar som om JHA inte klarar att leverera sina produkter så jag undrar över vad mer för roliga kit som finns. Bör ej överstiga JHA´s prisklass...
oFFkeFF skrev:Alltså, kort fråga igen, när hade du trott det skulle levereras?
Pålle skrev:De hade sagt i mars månad, då med en begagnad CDI-box, beställt genom TSR World wide. Sen kom ett mail om att de inte alls kunde få fram CDI-boxar och att de inte visste leverans på kitet.(men de erkänner inte leveranssvårigheter på annat än boxen!?) De tar pga. detta inte emot nya beställningar... Toru på TSR rekomenderade Oscar att titta efter en annan leverantör av kitprylarna. Jag rekomenderade Oscar att gå via VHM för att se om det är denna Toru som snurrat till det med Jha, men det ser ju mörkt ut.
/Joakim
Pålle skrev:De hade sagt i mars månad, då med en begagnad CDI-box, beställt genom TSR World wide. Sen kom ett mail om att de inte alls kunde få fram CDI-boxar och att de inte visste leverans på kitet.(men de erkänner inte leveranssvårigheter på annat än boxen!?) De tar pga. detta inte emot nya beställningar... Toru på TSR rekomenderade Oscar att titta efter en annan leverantör av kitprylarna. Jag rekomenderade Oscar att gå via VHM för att se om det är denna Toru som snurrat till det med Jha, men det ser ju mörkt ut.
/Joakim
oscar skrev:Nordgrens Honda gick som en påse nötter jämfört med R1an
Pålle skrev:Skit ner dig, dryga jävel. Ironi eller ej, du behöver iaf. inte bemöda dig om att komma till vårt tält och låna prylar om det skulle behövas nästa säsong.
/Joakim

Nordgren skrev:Höde du du...
Tur du inte sa det innan du skulle betala för då hade det blivit en "dum avgift"
Tycker tråden fått lite otrevlig stämning..
Oscar och Pålle var inte så stimmiga jag fixar det. Blir väl till att ringa några timmar till så löser det sig, så Bratts Racing ta det nu med ro.
Om inte annat kan jag alltid fixa fram en TSR250-00 med A-kit så har vi likadana hojar.

/Joakim

GSXR1100R skrev:Bratts Racing är ett passande namn, ingen respekt alls för dom äldre![]()

Nordgren skrev:Höde du du...
Tur du inte sa det innan du skulle betala för då hade det blivit en "dum avgift"
Tycker tråden fått lite otrevlig stämning..
Oscar och Pålle var inte så stimmiga jag fixar det. Blir väl till att ringa några timmar till så löser det sig, så Bratts Racing ta det nu med ro.
Om inte annat kan jag alltid fixa fram en TSR250-00 med A-kit så har vi likadana hojar.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |