Annat häftigt än JHA

Nyteknik skrev:
Skit i det. Pålle vet ändå inte hur specialgrejerna ska ställas in och du kan inte hantera effektöverskottet utan att kissa i stället.

Skit ner dig, dryga jävel. Ironi eller ej, du behöver iaf. inte bemöda dig om att komma till vårt tält och låna prylar om det skulle behövas nästa säsong.

/Joakim

oscar skrev:
Verkar som om JHA inte klarar att leverera sina produkter så jag undrar över vad mer för roliga kit som finns. Bör ej överstiga JHA´s prisklass...

Alltså, kort fråga igen, när hade du trott det skulle levereras?

oFFkeFF skrev:
Alltså, kort fråga igen, när hade du trott det skulle levereras?

De hade sagt i mars månad, då med en begagnad CDI-box, beställt genom TSR World wide. Sen kom ett mail om att de inte alls kunde få fram CDI-boxar och att de inte visste leverans på kitet.(men de erkänner inte leveranssvårigheter på annat än boxen!?) De tar pga. detta inte emot nya beställningar... Toru på TSR rekomenderade Oscar att titta efter en annan leverantör av kitprylarna. Jag rekomenderade Oscar att gå via VHM för att se om det är denna Toru som snurrat till det med Jha, men det ser ju mörkt ut.

/Joakim

Pålle skrev:
De hade sagt i mars månad, då med en begagnad CDI-box, beställt genom TSR World wide. Sen kom ett mail om att de inte alls kunde få fram CDI-boxar och att de inte visste leverans på kitet.(men de erkänner inte leveranssvårigheter på annat än boxen!?) De tar pga. detta inte emot nya beställningar... Toru på TSR rekomenderade Oscar att titta efter en annan leverantör av kitprylarna. Jag rekomenderade Oscar att gå via VHM för att se om det är denna Toru som snurrat till det med Jha, men det ser ju mörkt ut.

/Joakim

Ojoj Hur ska ni klara Nyteknik utan trimkit

Pålle skrev:

/Joakim

Nja, alltså, JHA ska man beställa i tid. Sen har JHA lite turordning på vilka som får prylar först osv.
JHA verkar dock inte riktigt ha bestämt vad som ska ingå i 05-kitet ännu. Det var prat om ny tändning, sen verkar de ha backat från det, till nya cylindrar osv. Kiten brukar inte vara klara förrän i mars/april.
Sen beror det ju lite på vad de har på hyllan hemma från förra året.
Jag fick vänta rätt länge på både kolvar och reeds förra året(mina reedventiler jag hade beställt kom efter säsongen).
Men att ha det hemma på försäsongen är inte helt enkelt.

oscar skrev:
Nordgrens Honda gick som en påse nötter jämfört med R1an

Höde du du...
Tur du inte sa det innan du skulle betala för då hade det blivit en "dum avgift"

Tycker tråden fått lite otrevlig stämning..

Oscar och Pålle var inte så stimmiga jag fixar det. Blir väl till att ringa några timmar till så löser det sig, så Bratts Racing ta det nu med ro.

Om inte annat kan jag alltid fixa fram en TSR250-00 med A-kit så har vi likadana hojar.

Nordgren skrev:
Höde du du...
Tur du inte sa det innan du skulle betala för då hade det blivit en "dum avgift"

Oscar och Pålle var inte så stimmiga jag fixar det. Blir väl till att ringa några timmar till så löser det sig, så Bratts Racing ta det nu med ro.

Om inte annat kan jag alltid fixa fram en TSR250-00 med A-kit så har vi likadana hojar.

Bratts Racing :tummenupp :hihi :D :rofl

Pålle skrev:

/Joakim

Ring mig 0708-398586

Bratts Racing är ett passande namn, ingen respekt alls för dom äldre :lol

Hittade detta på nätet...vet inte om det kan vara ngt, men ett mail eller telefonsamtal kan väl inte skada.

Complete JHA "A" kit for the Honda RS 250 engine. The kit includes two cylinders, pipes, cdi unit, wire harness, gearshift position sensor, and radiator. The cost for the kit is $3300. If interested contact Stuart Nodell at stu@nodellmotorsports.com, or phone 905-619-3667.

Detta löser sig säkert, antingen med JHA eller något annat!
Nordgren med sina hemliga kontakter kan säkert fixa fram något. Skulle inte förvåna mig om han själv har ett nytt kit som han har glömt bort i ett köksskåp eller liknande...
Annars verkar Milan ha bra koll, ska nog slå honom en signal! :)

:banana
Nordgren skrev:
Höde du du...

Jag tvivlar inte på att det löser sig, pengar och våld brukar lösa det mesta. www.balticinkasso.com

Du menar en sleten 00'a till, nej usch o fy :gnissla

/Joakim

*/ ?>
Back