Anmälan till race SM / SO - 2005

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Anmälan finns nu på www.roadracing.se.

Betalningsinfo kommer här:

Last edited:
Swedie skrev:
Tjohej! Letar efter papprena jag tror jag fick tillsammans med licensen. Hittar inte så tänkte lägga frågan här. Har oxå testat Roadracing.se men det står "2004" (under Nationell tävlingsanmälan) där så där pillar jag inget eller litar på.

_SM_ anmälan på roadracing.se kan ske så fort jag erhållit en lista med årets startnummer och lagt in den i systemet. Så lugna sej ett par dagar.. :tummenupp

Läste detta:
Förare och ev anmälare förklarar härmed att vi
är införstådda med att deltagande sker på egen risk och
att vi genom denna anmälan avstår från alla skadestånds-
anspråk gentemot FIM, UEM, SVEMO, respektive arrangör,
tävlingsledning och funktionärer, som kan uppkomma med
anledning av vårt deltagande i svenskt mästerskap 2005.

Swedie skrev:

Hmm, jag får hänvisa till Nordgren. Det där är saxat från fjolårets nationella anmälningsblankett. Bra att du uppmärksammade det utifall någon förändring har skett..

Swedie skrev:

Hmm... Verkar väl inte helt ok? Arrangören måste väl kunnas hålla ansvarig om dom fuckar upp duktigt? Eller det är kanske inte det som skadeståndsanspråk betyder?

Don Quixote skrev:
Hmm... Verkar väl inte helt ok? Arrangören måste väl kunnas hålla ansvarig om dom fuckar upp duktigt? Eller det är kanske inte det som skadeståndsanspråk betyder?
Det var det jag reagerade på. Liksom för att ens delta, så frånsäger sig listade organisationer att behöva betala ut skadestånd.

Har du aldrig läst Familjen Hedenhös? Imorgon åker du till Biblioteket och lånar dem, annars blir det NAKCSKÅT!

sm

jag ska anäla mig så fort jag fått min licens så jag kan fylla i nummret..

Se nu till att skicka in en förarbild på er, helst ansiktsbild, antingen iom registreringen, eller efterhand till mig. Jag vill inte se en massa tomma rutor som förra året :mad:

Anmäld! :banana

...en annan fråga bara.... Varför körs det inte 250R på SO-finalen på KGA!?

oscar skrev:

För att 250R av nån outgrundlig anledning inte är en SO-klass, den körs som SM eller Nordiskt mästerskap tror jag det brukar heta.

oscar skrev:

Jo, det är konstigt att Mike strukit fikaklassen just till SO-finalen som går lite sent på säsongen när det kan vara lite kallt ute och publiken vill gå in och värma sig i halvtid. Då hade 250R suttit som en smäck i programmet runt tretiden, då hade de kunnat ropa ut i högtalarna; "Neu er det fikapause for alla i publiken och start for tveufemti.".

Nordgren hade ju lyckats kämpa in ett extra 250 race vid finalen ifjol och då var vi 10 startande.....

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8