Anmälan innebandyutmaningen

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
1. John

Jag kan spela för hela klubben om det behövs. Hehe!

Finns det att låna klubbor? Jag har bara spärrskaft och dylika redskap...
Får man dricka mörkt eller blankt innan?

1. John
2. Robert
3. Thommy
4. Jan-Åke (målvakten :tummenupp )

Jag dricker gärna ljust, före, under och efter... :tuttar

Kom igen nu allihop.. Det blir nog skitkul och leka lite med de andra pojkarna/tjejerna.. Anmäl er för en rolig kväll.

Last edited:
1. John
2. Robert
3. Thommy
4. Jan-Åke (målvakten :tummenupp )
5. Graniskungen

1. John
2. Robert
3. Thommy
4. Jan-Åke (målvakten )
5. Graniskungen
6 Johan

Inbokat :tummenupp

Kan förhoppningsvis vara med, men jag kan inte säga riktigt säkert ännu... :gnissla

Jag var ett tag säker på att jag kunde vara med... Nu är planerna ändrade och jag åker till Kiruna imorgon... Är tyvärr där hela nästa vecka, så det bli ingen innebandy för mig.

När och var är den här utmaningen? Behöver låna en klubba isf.

1. John
2. Robert
3. Thommy
4. Jan-Åke (målvakten )
5. Graniskungen
6. Johan
7. Sören

jag har nog en till klubb medlem som är med så då är vi ju i alla fall 8st

Hade betalt medlemsavgiften och varit med direkt om vi inte hade haft match i Falun på lördag :tummenupp

I morgon smäller det!

Kom ihåg att ta med vita tröjor, gärna om ni har en UMCC tröja. Det finns att köpa på klubben om man vill ha en vit UMCC-tshirt. (tror det finns kvar)

Sen blir det lite party efteråt för dom som vill.

:)

Nu är det nära. I morgon smäller det och vi måste försvara sporthojsfärgerna. :tuttar
Men vi behöver fler som vill spela så kom igen nu och ha lite kul med oss andra på fredag kväll.
Sen ser vi gärna att de som inte kan/vill spela kommer förbi och hejar fram oss med roliga hejarramsor.:D

1. John
2. Robert
3. Thommy
4. Jan-Åke (målvakten )
5. Graniskungen
6. Johan

Fick just ett återbud, så nu är vi bara 6 st.

Last edited:
Eftersom vi bara är 4 på plan samtidigt så borde väl en klubba gå att ordna. Jag tar om inte annat med 2 st så nog går det att låna en..:tummenupp kanske..

Har fixat 2 st till som kanske vill spela.. Ålder: 11½ och 13½ och de vågar spela med de stora grabbarna. :yoparty ,och medlemmar..:tummenupp

Jag och Tina kommer och kikar. Jag hade tänkt fota lite å så men krisar det så får vi väl hoppa in lite också...

Du kan ju fota när du sitter på avbytarbänken... :tummenupp

Klubbor fixar sig alltid.
Kom och spela eller heja på oss. :yoparty

*/ ?>
Back