Se på fan, till och med Svenska Pravda har skrivit om saken, och ändå har det aldrig hänt enligt Jörgen.
Guw... Jag och få andra här vet ju vad du heter i verkligheten.
Jag tycker du gör dig dummare än du är.
Du förstår fortfarande inte vad jag skriver. Du kämpar att med genomskinliga retorik få mig att framstå som att jag inte vet att det är en stor andel icke etniska svenskar bland grupperna av unga som är inblandade i oroligheterna i Mmö.
Vad jag vände mig mot var ditt implicita kryddande med fakta, tex avseende palestinasjal, ngt som fortfarande inte framgått enligt ngn av de artiklar du nu i efterhand gräver fram.
Jag
vet att det är problem med barnligor som gett sig in på personrån i Mmö.
Jag
vet att det är en stor andel av dessa barn som har invandrarbakgrund.
Min uppmaning till dig syftade till att få dig att reflektera över om du bidrar till att lösa dessa konflikter och motsättninger, eller om du helt enkelt finner det eftersträvansvärt och underhållande att polemisera, generalisera härigenom bidra till att konflikten späs på. Ett sätt att bidra till det sistnämda, är att just implicit adressera problemen till en grupp av människor, så att det blir jobbigt att läsa även för de gruppmedlemmar som varken deltar i eller uppskattar beteendet.
Jag tror att det här börjar bli tjatigt för andra medlemmar att läsa. Därför har jag som du säkert märkt PM.at dig mitt tfnnr och väntar på att du ringer upp mig och redogör för hur du tänker, tex vad du menar med "partiorganet" och hur detta parti är kopplat till mig.
Ring nu
Så slipper alla andra läsa om ditt ältande här.