Angry mob...

Instämmer med några här, tycker det är synd att en av dom roligare här har dragit.
Seså, bit ihop och kom igen nu!
Som vår chef skulle sagt:
Gilla läget, se möjligheterna och hanka dig fram :D

kom tillbaks man. tro mig det finns de som tänker längre än näsan räcker, så bara för vissa kläcker ur sig en massa gojja så betyder det inte att vi andra håller med.

Nä jag klargjorde bara lagens betydelse för dem du kallar fjortizar.

Haha, ja det var bra gjort men för den sakens skull så ska du inte sticka under stol med att du var en av de första efter Kuritas att kasta sten redan i ursprungstråden.

Den finns säkert kvar om du vill friska upp ditt minne. ;)

Du spammar för mycket!

Man skall vara seriös!

loltv8as7wc5.gif

Det saknade en hel del viktig info, vår promillenivå

för ett ofokuseratt sinne att notera hurvida personen fortfarande är vaken innan direkta snarkningar introduceras.

Du skrev väl för helvete att du märkte att hon somnade så du stoppade in den i röven och att det var jävligt kul för hon var inte vid medvetande. Fattar du fortfarande inte vad är moraliskt fel så borde du gå en kurs. Men det är klart har man hög promille nivå så kan man inte bli våldtagen. Hoppas du drar nu på riktigt för jag är förbannat less på alla "åh jag slutar nu *gråta*, ni kÅmer bergizz sakna mig!1" trådar.

Sen ni som gillar den här gnällputten/dumskallen kan ju pma mig och säga vilken idiot jag är och att jag borde dra istället.

Kan inte nan bara dra ivag ett mail till den dar cheyen och fraga hur hon sag pa det hela?

Om hon tycker det ar forjavligt sa ar det saklart det, men om hon tycker det var skojzzit sa kan ju Teo fortsatta skamta om for all framtid...

Det är svårt att undgå att notera den lilla detaljen i sammanhanget att det var en välkänd och omtyckt medlem som skrev det klantiga inlägget. Hade det varit någon "nobody" hade hela SH stått med högafflarna i näven och skrikit "hang em' high". Nu är det många som inte alls verkar tycka att det var något speciellt. Det är ju Teo liksom.

Jag fattar inte vad det hela är frågan om. Vad trodde du att det skulle bli för reaktioner egentligen när du skrev ett sånt inlägg? Cyberspejs-ryggdunk och :tuttar-smileys? Det gick ju bara att tolka på ett sätt och det var att du hade sex med en sovande chey utan hennes samtycke. Tycker du det är konstigt att folk ser dig som en "våltäcksman" då?

Nästa gång kanske man ska tänka sig för när man skriver så kontroversiella saker.

Den här martyrtråden blir nästan lite för mycket. Du har gjort bort dig á la grande i den andra tråden, inget snack om saken. Du har dig själv att skylla att folk förknippar dig med det nu. Det är inte synd om någon. Blir det jobbigt

Personligen anser jag att du har kommit med många roande inlägg och eftersom jag tycker det är rätt trevligt att flina så vore det ju kul om det kom några till i framtiden.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon