Nu kramas vi lite!
http://youtube.com/watch?v=PpzkHhgcZG4
http://youtube.com/watch?v=PpzkHhgcZG4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu tycker jag vi gemensamt i denna sal sjunger We Shall Overcome!
http://www.youtube.com/watch?v=OfbN6VphDxg
Sund inställning, ja menar du har ju lösningen på rätt mycket där
Det är ju inte mobbarnas fel att mobboffren har klent psyke...
Nu är det nära ett PM ska du vetaDu vet att jag håller dig varmt om hjärtat Bosse men ibland så...
Har du själv en så mycket bättre lösning på problemet, förstår du frustrationen som Per känner?
Det är sant att mobbarna är dom som bär skulden men i detta fallet som Per vill påvisa så är det ju faktiskt sant att den som ger sig in i leken får leken tåla. Sällan man ser ett mobboffer ge sig in i en situation som kan locka mobbarna till elakheter. Skulle han/hon nu göra det så ja, då får personen skylla sig själv, alternativt träna lite MMA och spöa skiten ur dom allihopa.
Nu är det nära ett PM ska du veta
Jag kan se problematiken som Per beskriver, men det är aldrig acceptabelt att någon känner sig kränkt. Eller? I det sociala samspelet som vi lever i så kan man inte bara ta för sig utan måste ge ibland och det är aldrig upp till den som fäller en kommentar (givetvis med vissa undantag) att säga om den är kränkande eller inte utan det är endast mottagaren som kan avgöra.
För att återgå till det Per skriver om som du har hakat upp dig på så... Om man nu inte klarar av att sossar/invandrare känner sig kränkta av det du säger så får du väl ge fan i att säga det då? Leken tåla lixom. Om man inte tål att alla tjejer skickar PM om att de är less på klagandet, då får man väl hoppa över att klaga från början då? Leka leken lixom.
Tål du inte det här skulle du inte skrivit ditt inlägg kanske![]()
men man skall nog inte lämna ut för känsliga saker om man inte tål åsikterna som kommer upp.
Skicka på du din jävel, du är ju nästan som en chey.
...Att mobba dessa är en annan femma än att hacka på någon som skriver nåt korkat på ett forum, hänger du med?
Ehhrrmm.. Hur var det nu med den där överkörda katten!?![]()
Att sossar/invandrare kom på tal var för att Per tog upp dessa och du sedermera refererade till hans inlägg som jag hade svarat på.
Att hacka på folk som skriver på forum är helt okej så länge båda sidor är med på det, men som jag skrev vilket du kanske inte orkade läsa så är det inte acceptabelt om den någon känner sig tilltryckt av det. Problematiken kan ligga i att veta när vem känner vad men som skrivet innan är så är det alltid den som är mottagare som avgör huruvida det som sagts/skrivits är inom ramen för vad som kan tolereras eller inte. Precis som det är upp till sossen att avgöra om han vill acceptera ditt påhopp, en del gör det, andra inte. Hänger du med?
Detta är sååå 2003![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show