Angry mob...

Trist att en av SH's roligaste medlemmar lämnar sidan..

Får väll hoppas du kommer tillbaka när du har tjurat klart:tungan

Här klampar man jädrar i mig rakt in i ett begravningsfölje!

För tusan, nu har vi ju fått förklarat och alla är glada och sams och sitter i hörnen och kramas. Gubbe lilla, ta nu ner tangentbordet från vitrinskåpet, putsa av dammet med en trasa, ställ dig framför spegeln och posera lite fingerfattning och känn hur det börjar bubbla fram igen av frågeställningar likte huruvida män på huk iförda enbart tubsockor verkligen är det fulaste som finns.

Jag tycker det är jävligt tråkigt iallafall.

/perris

Men vafan ärehär!? Först ska ni hänga honom o nu gråter ni o kvider om att han ska komma tillbaka.. Kanske ska tänka på vad man skriver/säger INNAN så man slipper dessa pinsamma episoder??

:kocko

nänä teo går ingenstans, han har loggat in nu i eftermiddag trots att han lovade att aldrig återkomma:tungan

Det är ingen ide att pm:a mig för Jag loggar inte in mer.

Jag läste alla trådarna och kan bara säga att det är med djup sorg i mitt hjärta som jag fick det bekräftat att sporthoj.com är infekterat av sorgliga själar utan någon som helst humor eller ungdom. De är bara grå, trista människor som finner moral och etik som sin högsta höjdpunkt i livet.
Teo, om det tröstar dig något så kan jag även säga att jag skulle inte bli ledsen om någon av dem tog farväl till oss, men däremot om du skulle göra det :(
Känner du dig fortfarande ledsen så får du komma över på grogg så snackar vi skit om "de som förstör" och blir fulla, utan att visa våra ballongknutar för varann :brynad

Och mobboffret har nog i detta fallet inte svagt psyke, men däremot har mobbarna ett överflåd av tristess inbyggt. Jävla tråkmånsar :mad:

Sund inställning, ja menar du har ju lösningen på rätt mycket där :tummenupp

Det är ju inte mobbarnas fel att mobboffren har klent psyke...

Du vet att jag håller dig varmt om hjärtat Bosse men ibland så...

Har du själv en så mycket bättre lösning på problemet, förstår du frustrationen som Per känner?

Det är sant att mobbarna är dom som bär skulden men i detta fallet som Per vill påvisa så är det ju faktiskt sant att den som ger sig in i leken får leken tåla. Sällan man ser ett mobboffer ge sig in i en situation som kan locka mobbarna till elakheter. Skulle han/hon nu göra det så ja, då får personen skylla sig själv, alternativt träna lite MMA och spöa skiten ur dom allihopa.

Du vet att jag håller dig varmt om hjärtat Bosse men ibland så...

Har du själv en så mycket bättre lösning på problemet, förstår du frustrationen som Per känner?

Det är sant att mobbarna är dom som bär skulden men i detta fallet som Per vill påvisa så är det ju faktiskt sant att den som ger sig in i leken får leken tåla. Sällan man ser ett mobboffer ge sig in i en situation som kan locka mobbarna till elakheter. Skulle han/hon nu göra det så ja, då får personen skylla sig själv, alternativt träna lite MMA och spöa skiten ur dom allihopa.
Nu är det nära ett PM ska du veta :mad:

Jag kan se problematiken som Per beskriver, men det är aldrig acceptabelt att någon känner sig kränkt. Eller? I det sociala samspelet som vi lever i så kan man inte bara ta för sig utan måste ge ibland och det är aldrig upp till den som fäller en kommentar (givetvis med vissa undantag) att säga om den är kränkande eller inte utan det är endast mottagaren som kan avgöra.

För att återgå till det Per skriver om som du har hakat upp dig på så... Om man nu inte klarar av att sossar/invandrare känner sig kränkta av det du säger så får du väl ge fan i att säga det då? Leken tåla lixom. Om man inte tål att alla tjejer skickar PM om att de är less på klagandet, då får man väl hoppa över att klaga från början då? Leka leken lixom.

Tål du inte det här skulle du inte skrivit ditt inlägg kanske ;)

Ähh, Teo, snyt dig och kom tillbaka!

Det är alldelens för få roliga typer här, och du är en av dom roligare!

Dessutom var du så söt på din avatar!

Nu är det nära ett PM ska du veta :mad:

Jag kan se problematiken som Per beskriver, men det är aldrig acceptabelt att någon känner sig kränkt. Eller? I det sociala samspelet som vi lever i så kan man inte bara ta för sig utan måste ge ibland och det är aldrig upp till den som fäller en kommentar (givetvis med vissa undantag) att säga om den är kränkande eller inte utan det är endast mottagaren som kan avgöra.

För att återgå till det Per skriver om som du har hakat upp dig på så... Om man nu inte klarar av att sossar/invandrare känner sig kränkta av det du säger så får du väl ge fan i att säga det då? Leken tåla lixom. Om man inte tål att alla tjejer skickar PM om att de är less på klagandet, då får man väl hoppa över att klaga från början då? Leka leken lixom.

Tål du inte det här skulle du inte skrivit ditt inlägg kanske ;)

Skicka på du din jävel, du är ju nästan som en chey :mad:.

Jag hade hoppats att du skulle skippa biten med invandrare/sossar eftersom jag inte anser att dessa faller inom ramen av ämnet vi diskuterar riktigt då dom inte direkt ger sig in i en diskussion och blottar strupen för mobbarna, dom är tragiskt nog utsatta ändå. Att mobba dessa är en annan femma än att hacka på någon som skriver nåt korkat på ett forum, hänger du med?

För övrigt har jag inget emot att folk skickar PM till mig och beklagar sig, det resulterar bara i att jag gräver djupare i ämnet och till slut så är hon som skickade ett pm från första början så trött på mig att hon helt glömt av varför hon kontaktade mig från första början, festligt är ordet :banana.

Skicka på du din jävel, du är ju nästan som en chey :mad:.

...Att mobba dessa är en annan femma än att hacka på någon som skriver nåt korkat på ett forum, hänger du med?

Att sossar/invandrare kom på tal var för att Per tog upp dessa och du sedermera refererade till hans inlägg som jag hade svarat på.

Att hacka på folk som skriver på forum är helt okej så länge båda sidor är med på det, men som jag skrev vilket du kanske inte orkade läsa så är det inte acceptabelt om den någon känner sig tilltryckt av det. Problematiken kan ligga i att veta när vem känner vad men som skrivet innan är så är det alltid den som är mottagare som avgör huruvida det som sagts/skrivits är inom ramen för vad som kan tolereras eller inte. Precis som det är upp till sossen att avgöra om han vill acceptera ditt påhopp, en del gör det, andra inte. Hänger du med?

Ehhrrmm.. Hur var det nu med den där överkörda katten!? :hihi

Moahahaha :rofl

Att sossar/invandrare kom på tal var för att Per tog upp dessa och du sedermera refererade till hans inlägg som jag hade svarat på.

Att hacka på folk som skriver på forum är helt okej så länge båda sidor är med på det, men som jag skrev vilket du kanske inte orkade läsa så är det inte acceptabelt om den någon känner sig tilltryckt av det. Problematiken kan ligga i att veta när vem känner vad men som skrivet innan är så är det alltid den som är mottagare som avgör huruvida det som sagts/skrivits är inom ramen för vad som kan tolereras eller inte. Precis som det är upp till sossen att avgöra om han vill acceptera ditt påhopp, en del gör det, andra inte. Hänger du med?

Jag refererade en aning till det Per skrev men det var dina två rader du svarade honom med som jag var intresserad av egentligen, sak samma.

Jag hänger med på vad du menar, men jag ser ingen direkt anledning till att jag ska hålla inne med mina åsikter för det. Kanske att du är snällare än mig, eller så retar du dig inte lika mycket på dessa saker som jag kan tänkas hacka på.

Last edited:
Vem fan ska jag nu sparra med i dieseltråden, jörgen mumlar ju bara om tvitaktsdieslar i ekor och nortonhojar eller vad det nu är han brukar laga på helgerna....

Hej Jörgen ;)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...