Angry mob...

Inte bra att man blir anklagad på felaktiga grunder...
Fel händer på internetforum tyvärr, folk döms och mobbas
Hoppas Teo kommer tillbaka

Du skriver för mycket skit Teo, förr eller senare händer det att man blir falskt anklagad för en massa påhittetrams.

Lönt att lämna forumet om det nu ger dig nåt att ha alls. Sluta skriv bara, det mesta är ju inte helt seriöst iaf - som att ligga med nån som somnar. Ingen behöver veta det och ingen vill ens veta det förutom psykfallen som absolut måste veta allt om alla och sen tror på allt de läser på internet.

Gör vad du vill men det hade varit roligare om du blivit permanent bannad ;) hej

Hänga på ett forum och inte tåla andras åsikter? :va

Springa iväg grinandes?

Ähh, ta tag i staken och kom in i matchen igen.

Internetforum är roliga..men man skall nog inte lämna ut för känsliga saker om man inte tål åsikterna som kommer upp. Det är inte alltid man vill höra åsikterna eller bli "lynchad"..man vill bara ventilera lite. Men då är det bättre att göra det i mindre skala tror jag. För på ett sånt här ställe kan man nog få höra en hel del hårda ord vilket kan vara jobbigt.

Vi är nog många som sagt något som folk har ballat ut över och hårda ord har sagts som man tar åt sig av. Sedan känner man att man inte vill vara kvar på sidan och bara försvinna. Det är inte nödvändigt.

Det ÄR bara så att alla tycker inte som en själv och ännu mindre vill dom förstå vad man menar..speciellt på ett sånt här ställe där folk är sarkastiska och ironiska hela dagarna. Då är det faktiskt bättre att tänka efter..kommer folk att förstå mig då jag lägger upp denna info om mitt liv eller kommer det explodera i mitt ansikte.

Ta det inte så hårt så att du vill sluta hänga här...alla har vi uttryck oss klantigt och blivit missförstådda och påhoppade (nu har jag inte läst allt i dom andra trådarna som blev borttagna men dom handlade om att borra va? ;)).

Börja på ny kula...och om folk inte vill ge dig den chansen så får det stå för dom.

Hej jag heter Nööörsi :hej..välkommen hit :P :tungan

Last edited by a moderator:
Jag hoppas de individer, som lyckats har med att stöta bort en av de gudalika skribenter som gör OT-delen till en (kanske inte i ordets rätta mening) läsvärd och rolig plats att vistas på, känner sig väl till mods nu. :mad:

Nu har ni dragit otur och skam över oss alla då ni har retat upp gudarna, och vi kommer få spendera resterande del av året i tristess och meningslöshet.

För att forstätta på Nörsis linje så lägger jag även till följande i mitt inlägg:
Hej jag heter inte Bo och jag tycker Teo är snygg :kär

Vad var det Teo hade skrivit och vilken tråd? :va

....jag var med i tråden med en omröstning men missade helt tråden/inlägget som det hela började med.

Internetforum är roliga..men man skall nog inte lämna ut för känsliga saker om man inte tål åsikterna som kommer upp. Det är inte alltid man vill höra åsikterna eller bli "lynchad"..man vill bara ventilera lite. Men då är det bättre att göra det i mindre skala tror jag. För på ett sånt här ställe kan man nog få höra en hel del hårda ord vilket kan vara jobbigt.

Vi är nog många som sagt något som folk har ballat ut över och hårda ord har sagts som man tar åt sig av. Sedan känner man att man inte vill vara kvar på sidan och bara försvinna. Det är inte nödvändigt.

Jag brukar få PM av cheyer som tycker sig ha blivit illa behandlade av mig bara för att jag kan tycka att något hon skrivit är fel/korkat/menlöst...you name it! Ska jag känna nån skuld eller får hon helt enkelt skylla sig själv som inte tänker sig för innan hon skriver? Ditt svar lär troligtvis bli en framtida mall för mig då jag svarar på denna typen av arga PM.

Jag har för övrigt aldrig känt att jag är så hatad att jag skulle vilja lämna SH, jag är antagligen för snäll mot folk (trots mina hatiska pm) :hihi.

Ger man sig in i leken får man leken tåla.

tål man inte att bli kränkt så ska man fan inte hänga på forum eller för den delen ge sig in i diskussioner IRL heller för den delen.
Hatar verkligen samhällsklimatet idag, man får inte säga ett skit för nån liten socialdemokrat eller invandrare kan bli ledsen och då är man helt plötsligt samhällets fiende #1 och ska hängas...

så ! :popcorn

Ger man sig in i leken får man leken tåla.

tål man inte att bli kränkt så ska man fan inte hänga på forum eller för den delen ge sig in i diskussioner IRL heller för den delen.
Hatar verkligen samhällsklimatet idag, man får inte säga ett skit för nån liten socialdemokrat eller invandrare kan bli ledsen och då är man helt plötsligt samhällets fiende #1 och ska hängas...

Sund inställning, ja menar du har ju lösningen på rätt mycket där :tummenupp

Det är ju inte mobbarnas fel att mobboffren har klent psyke...

..eller varför inte... :negerboll

(jag känner en ban ligga nära nu....)

Jag har inte läst tråden i fråga men kan lätt föreställa mig hur något som skrevs öppenhjärtat för att roa användes av andra för att vara taskig. Sporthoj är som en skolgård och varken mobbarna, coola killarna, de försagda töntarna, de galna psykopaterna eller den stora anonyma gruppen som följer med strömmen saknas. Däremot är det mycket lättare på sporthoj att dra sin lans för någon annan som behandlas illa och det tycker jag att fler borde göra oftare. Ingen nämnd, ingen glömd.

Sund inställning, ja menar du har ju lösningen på rätt mycket där :tummenupp

Det är ju inte mobbarnas fel att mobboffren har klent psyke...

Jag tycker om dig... :pannkyss

(Fan.. jag funderar för ofta på varför jag inte har nån anledning att kladda i gheytråden.. :mad: .. Varför ska killar va så jävla fula för, det är phett brighta jue :tungan )

Back