Angry mob...

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Angående mitt klantigt skrivna inlägg om där Jag nuppat med en chey som somnade. Det saknade en hel del viktig info, vår relation efter scenariot, att vi gjort lite allt möjligt i sänghalmen innan, vår promillenivå och inte minst att vi för tillfället bedrev den, för trötta kroppar mer energisparande ”skeden” som gör det lite knepigare för ett ofokuseratt sinne att notera hurvida personen fortfarande är vaken innan direkta snarkningar introduceras. vilket i och för sig inte hindrade en lynchhungrande skara människor att snabbt, på väldigt luddig info att i princip döma ut en medlem på ett offentligt forum till våldtäktsman. Bilden som hängs fram är att Jag helt sonika ger mig på en sovande dam vilket är helt fel.

Jag har gjort en del korkade saker i mina dagar men det här var inte en av dom. Jag har jävligt fasta moraliska principer och tog väldigt illa vid mig av det här. Att vara anklagad för en sådan grej då man aldrig gjort en tjej illa någonsin känns som en ”livskraftsboost” under denna ”härliga” årstid (ironi för er som kan behöva veta),

Detta är ingen ”komback” från min sida uta bara ett sista ord till er som
I sann ”simpsonsmob-anda” inte bara gör en höna utan en hel jävla ormvråk av en fjäder utan att tänka efter lite.

Hojåka är en stor del av mitt liv och detta forum har gett mig mycket då, tro det eller ej Jag även följt ett par trådar utanför OT. Men efter denna episod finner Jag det helt värdelöst att skriva mer på sidan. Det är ingen ide att pm:a mig för Jag loggar inte in mer.

Hoppas tråden finns kvar en liten stund i alla fall så den når fram till moben. Det var inte Jag som bad om att få de andra trådarna borttagna.

/Teo

Last edited:
Jag såg inte mob-tråden men jag är inte förvånad, folk är snabba att döma, tycker inte att du ska ta åt dig av moben, endast du vet hur det var osv.

hoppas du stannar på forumet i alla fall

tråkigt!

edit: kan man få se inlägget? jag menar hur många har inte satt på en tjej som har somnat? :rolleyes:

Last edited:
Tycker du inte ska dra härifrån, dels så blir forumet tråkigt.

Nej upp med hakan, idioter finns det alltid, bara att strunta i dom och i såna här fall, förklara och gå vidare.

Finns orginaltråden kvar ? Man undrar ju vad moben skrev....

Nu är det moment 22, jag vill inte att en festlig prick som Teo ska dra, å andra sidan vill jag inte att en festlig prick likt Teo ska på samma töntiga sätt hota om att dra och sedan inte göra det.

Edit:
Årets narcissist-drag att frånsäga sig PM, som om de skulle hagla liksom. :lol

Ballongknuten är det roligaste uttrycket jag hört pålänge iallafall:D

Hur man får ett roligt skrivit inlägg på Sporthoj till våldtäkt kommer jag inte förstå men det kanske personerna som utgjorde "moben" kan förklara.

Kan du inte bara byta namn eller avatar Teo?

Eto? Ote? Toe?

Leve Ballongknuten :tummenupp

Det är kanske ingen idé att skriva här om du nu ändå inte tänkte läsa men jag tror att du efter ett tag kommer titta in för att läsa i alla fall. Jag var inte med på slutet så jag vet inte hur mycket tråden spåra ur men jag kanske kan räknas i till mobben för min medverkan. Men jag anser inte att jag dömde dig, jag påtalade mest att oavsett vad som hände i ditt senario så får man inte ligga med medvetslösa personer. Alltså resonerade jag utifrån ditt fall men inte om ditt fall. Förstår du? Tror att de flesta på "ja-sidan" gjorde samma sak. Om nu detta tröstar dig.

Lägg av dig martyrkostymen nu.

Du uttryckte dig klumpigt, och fick en reaktion. So what?
Deal with it.

Hur många Tårfyllda Farväl (tm) kommer vi att få se?

Trist, har ju skrattat mer än en gång åt dina inlägg Teo.

May the force be with you.

Jag kan förstå om det känns väldigt motigt när en grupp människor drar egna slutsatser och man blir dömd och lynchad baserat på ofullständig och luddig information. Så du har min sympati där. Jag skulle inte heller tycka att det var trevligt att få dom inläggen riktade till mig.

Med det sagt så är det dock så att det inlägg som du refererar till faktiskt var skrivet så att det väldigt lätt kunde missuppfattas. Jag vet i alla fall att jag hajjade till lite när jag läste det. Ett stort antal personer valde då att snabbt ta ställning vilket med facit på hand kanske visade sig vara överilat.

Jag tror att den storm som uppstod snabbt kunnat stoppas genom att du lagt ett inlägg och förklarat att det faktiskt inte direkt var första gången du träffat cheyen i fråga mm.

Samtidigt måste väl du tycka att det faktiskt finns något gott i att människor reagerar på något som dom uppfattar som övergrepp mot kvinnor även om det var så just den här gången att det var du som hamnade i kläm och det var på grund av en klantig formulering.

Du hade skrivit ett inlägg som var lite klantigt formulerat så att det framstod som mycket värre än det egentligen var och ett antal människor reagerade på det. Jag tycker inte att det är en anledning att avregistrera sig. Snarare är det en anledning att förklara sig och stå upp för sin heder i så fall.

:skrattaåt
"Under hans begravning sköt hans anhängare automateld i luften, varvid en högspänningsledning kapades. En person dödades och åtta sårades i olyckan.." :rofl

Trist att Teo känner sig "överkörd".. Beklagligt att moralkärringar lever bland oss..

..

Last edited:
Du har ju ändå tyckt det har vart tråkligt i OT på sistonne ;)

Gör nå roligare! :tummenupp

Back