Angående mitt klantigt skrivna inlägg om där Jag nuppat med en chey som somnade. Det saknade en hel del viktig info, vår relation efter scenariot, att vi gjort lite allt möjligt i sänghalmen innan, vår promillenivå och inte minst att vi för tillfället bedrev den, för trötta kroppar mer energisparande ”skeden” som gör det lite knepigare för ett ofokuseratt sinne att notera hurvida personen fortfarande är vaken innan direkta snarkningar introduceras. vilket i och för sig inte hindrade en lynchhungrande skara människor att snabbt, på väldigt luddig info att i princip döma ut en medlem på ett offentligt forum till våldtäktsman. Bilden som hängs fram är att Jag helt sonika ger mig på en sovande dam vilket är helt fel.
Jag har gjort en del korkade saker i mina dagar men det här var inte en av dom. Jag har jävligt fasta moraliska principer och tog väldigt illa vid mig av det här. Att vara anklagad för en sådan grej då man aldrig gjort en tjej illa någonsin känns som en ”livskraftsboost” under denna ”härliga” årstid (ironi för er som kan behöva veta),
Detta är ingen ”komback” från min sida uta bara ett sista ord till er som
I sann ”simpsonsmob-anda” inte bara gör en höna utan en hel jävla ormvråk av en fjäder utan att tänka efter lite.
Hojåka är en stor del av mitt liv och detta forum har gett mig mycket då, tro det eller ej Jag även följt ett par trådar utanför OT. Men efter denna episod finner Jag det helt värdelöst att skriva mer på sidan. Det är ingen ide att pm:a mig för Jag loggar inte in mer.
Hoppas tråden finns kvar en liten stund i alla fall så den når fram till moben. Det var inte Jag som bad om att få de andra trådarna borttagna.
/Teo
Jag har gjort en del korkade saker i mina dagar men det här var inte en av dom. Jag har jävligt fasta moraliska principer och tog väldigt illa vid mig av det här. Att vara anklagad för en sådan grej då man aldrig gjort en tjej illa någonsin känns som en ”livskraftsboost” under denna ”härliga” årstid (ironi för er som kan behöva veta),
Detta är ingen ”komback” från min sida uta bara ett sista ord till er som
I sann ”simpsonsmob-anda” inte bara gör en höna utan en hel jävla ormvråk av en fjäder utan att tänka efter lite.
Hojåka är en stor del av mitt liv och detta forum har gett mig mycket då, tro det eller ej Jag även följt ett par trådar utanför OT. Men efter denna episod finner Jag det helt värdelöst att skriva mer på sidan. Det är ingen ide att pm:a mig för Jag loggar inte in mer.
Hoppas tråden finns kvar en liten stund i alla fall så den når fram till moben. Det var inte Jag som bad om att få de andra trådarna borttagna.
/Teo
Last edited: