Angående K&K

Status
Ej öppen för fler svar.

R.Lehtipalo

Gasar tills det hasar..
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Cannondale med dubbla överliggande trampor, mina 8-hjulingar och en Gixxer 1000 -04
Angående moderering av K&K - tråden

Tycker det är trist när trådar som behandlar relevanta, men känsliga, frågor som dyker upp för folk på det här forumet, ska tas bort.

Jag menar: Ska vi bara diskutera hur man blåser snuten på bästa sätt? Vilka som dött på MC, etc. Medan handlare som behandlar kunder som luft ger (vissa av) SH's moderatorer stora skälvan. :huvet

SH's forum: Ställen för MC-intresserade att diskutera allt, så länge det är lagligt! Eller har jag fattat fel? Dessutom tycker jag att ha åsikter om handlare är i allra högsta grad relevant för oss hojåkare, som köper grejer till våra cyklar!

Angående min förra tråd: Vem som har rätt eller fel är väl upp till var och en på SH att bedöma och argumentera?

Last edited:
R.Lehtipalo skrev:
Tycker det är trist när trådar som behandlar relevanta, men känsliga, frågor som dyker upp för folk på det här forumet, ska tas bort.

Jag menar: Ska vi bara diskutera hur man blåser snuten på bästa sätt? Vilka som dött på MC, etc. Medan handlare som behandlar kunder som luft ger (vissa av) SH's moderatorer stora skälvan. :huvet

SH's forum: Ställen för MC-intresserade att diskutera allt, så länge det är lagligt! Eller har jag fattat fel? Dessutom tycker jag att ha åsikter om handlare är i allra högsta grad relevant för oss hojåkare, som köper grejer till våra cyklar!

Angående min förra tråd: Vem som har rätt eller fel är väl upp till var och en på SH att bedöma och argumentera?

Tycker att du har en poäng i det du skriver. Så länge man håller sig till facta ska det inte vara problem att diskutera handlare. Dock måste det ges ett varningens finger åt ryktesspridning dyl...

opium björn

Jag har också handlat där och jag fick dessutom rabatt. Jättenöjd! :tummenupp

eus skrev:
Jag har handlat från den aktuella handlaren, hur bra som helst! :tummenupp

Är det inte härligt när man får rätt grejer, som man betalt för? :tummenupp

ASGGGG ytterligare en tråd om K&K racing... snart börjar jag fundera om du inte själv jobbar där och vill köra omvänd pshykologi på oss som aldrig har hört talas om stället.. :tuttar

Jag tycker det skall finnas en forumdel där vi kan betygsätta handlare,där också länkar finns.

Behandlar dom kunder som skit så är väl det här det bästa forumet att varna för oseriösa företag.Dom kanske skärper sig då.

R.Lehtipalo skrev:
Är det lästvång här på SH's forum?

Är det skrivtvång?

Skriv en insändare i en tidning istället och klaga över det hemska som inträffat.

Jag har inte handlat av KK men har flera kompisar som gjort det utan problem.
Den där Kjell verkar vara en bra kille.

twinner skrev:
Jag tycker det skall finnas en forumdel där vi kan betygsätta handlare,där också länkar finns.

Behandlar dom kunder som skit så är väl det här det bästa forumet att varna för oseriösa företag.Dom kanske skärper sig då.

bra ide :tummenupp

EZrideR skrev:
ASGGGG ytterligare en tråd om K&K racing... snart börjar jag fundera om du inte själv jobbar där och vill köra omvänd pshykologi på oss som aldrig har hört talas om stället.. :tuttar

Mattias modererade ju bort populäraste tråden för dagen! Var tvungen att ge min åsikt angående det agerandet! :fatta!

eus skrev:
Alldeles riktigt.
Men vi behöver inte 3st trådar om det.

Det har du helt rätt i (var inte min menig att vara dryg).

Detta har varit uppe förut, bäst är ju om vi kan ordna en forum del där det kan ältas. Jag personligen annser att om man håller sig till saningen så ska det inte vara några prob.

Trango_B skrev:
Är det skrivtvång?

Skriv en insändare i en tidning istället och klaga över det hemska som inträffat.

Jag har inte handlat av KK men har flera kompisar som gjort det utan problem.
Den där Kjell verkar vara en bra kille.

Visa ditt inlägg för Kjell så får du säkert en fin rabatt! :banana

R.Lehtipalo skrev:
Mattias modererade ju bort populäraste tråden för dagen! Var tvungen att ge min åsikt angående det agerandet! :fatta!

du kanske skulle satt en annan tittel på tråden om du vill förändra. nu tycker folk bara att du ältar gammalt ****

björn

Hur svårt är det att hålla sig till ämnet i en tråd? Läs första inlägget innan ni postar. Snacka kan ju alla, komma med genomtänkta argument och att hålla sig till ämnet verkar vara svårare! :huvet :fatta!

twinner skrev:

Precis! Varför finns det inte redan en sådan??

Tror det har med Swedies spons. att göra, det är dumt att göra sig ovänn med olika företag som kan komma att sponsra i framtiden.

Men vi (ni andra gammlingar i synnerlighet) är ju vuxna människor och kan skilja på "en varning" och skitsnack... eller??

Jag tycker det var onödigt att ta bort tråden, det hade räckt att censurera första inlägget. Spinn-off trådarna klarar vi oss utan däremot.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP