Andra filmen

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Ort
Botkyrka
Hoj
R1
Jag var ute och rastade tyskröven på Bulten här om dagen och passade på att filma lite.

[YOUTUBE-ID]object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/tByFn0WeFW4&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/tByFn0WeFW4&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Tips och kommentarer är som vanligt välkomna.
 
Last edited:
Rent spontant så håll dig på din sida av vägen ffs !

men förutom det så var filmklippet helt ok ;)
 
Last edited:
Lägg upp orginalfilen nästa gång så vi slipper kolla på youtube a la lego. Kraftwerk va bättre! :D
 
Ja vid 2:16 var det väl kanske lite väl osäkert... :)


"Man blir förbannad" :mad:


.
 
5.20, standard omkörning med möjlighet att klämma sig in mellan bilarna om behov föreligger :pannkyss

Ps Vad föraren ser och vad kameran registerar behöver inte vara samma sak ;) Ds

:fakta:

Bara retas lite ju .. men med det kameran visar skulle jag inte vilja komma i lämpligt tempo från andra hållet .. bara det jag baserar min bedömning på.

Jag kan ju ha fel i alla mina åsikter men då är det så :tummenupp:
 
Suck nog för att man själv kör fort ibland osv, men i rätt valda tillfällen inte utnyttja mötande fil i skymd kurva tex, hoppas om du nu ska smälla pga nåt sånt att det då blir i kylaren på min lastbil och inte 2 snygga blondiner i en cab
 
2:16 :skrämd
Enda anledningen till att du inte frontade med en bil / mc var för att du inte fick möte. :ajjabajja

Kör försiktigt.

Mvh // Jonas

Vid 2,16 gick det för fort. Inte medvetet spårval. Men att testa gränserna är ju det som gör det hela roligt. :näsblod

Lägg upp orginalfilen nästa gång så vi slipper kolla på youtube a la lego. Kraftwerk va bättre! :D

Om jag visste hur man gjorde så skulle jag göra det.
 
Last edited:
musik valet förstör filmen totalt.. du kanske borde sänka musiken lite mer eller hitta någon som passar in i tempot bättre.. men men alla tycker olika..

bra film :)
 
Suck nog för att man själv kör fort ibland osv, men i rätt valda tillfällen inte utnyttja mötande fil i skymd kurva tex, hoppas om du nu ska smälla pga nåt sånt att det då blir i kylaren på min lastbil och inte 2 snygga blondiner i en cab

Själv skulle jag föredra att hamna i baksätet med två brudar mer än grillen på en timmerbil. Men om du gillar att ha killar i grillen så är det helt ok med mig. :arsele
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top