För övrigt tycker jag att du som lastbilschaffis borde ta lite ansvar och se till att dina gelikar inte genar genom kurvor. De utgör betydligt större fara än mig. Och sluta hälla ut så mycket skit på vägen! Du om någon borde inse att det är livsfarligt. Jag var tvungen att klippa bort hemvägen där jag kör över Lida. Vägen är i bedrövligt skick! Vad är viktigast? Att rädda folks liv eller att lasta ett par kubik mer?
Last edited:
:
Men menar ända vad jag säger. För övrigt anser jag att det är bra när som många på vägen som möjligt dör. Mer yta till mig.


