Andra filmen

För övrigt tycker jag att du som lastbilschaffis borde ta lite ansvar och se till att dina gelikar inte genar genom kurvor. De utgör betydligt större fara än mig. Och sluta hälla ut så mycket skit på vägen! Du om någon borde inse att det är livsfarligt. Jag var tvungen att klippa bort hemvägen där jag kör över Lida. Vägen är i bedrövligt skick! Vad är viktigast? Att rädda folks liv eller att lasta ett par kubik mer?
 
Last edited:
För övrigt tycker jag att du som lastbilschaffis borde ta lite ansvar och se till att dina gelikar inte genar genom kurvor. De utgör betydligt större fara än mig. Och sluta hälla ut så mycket skit på vägen! Du om någon borde inse att det är livsfarligt. Jag var tvungen att klippa bort hemvägen där jag kör över Lida. Vägen är i bedrövligt skick! Vad är viktigast? Att rädda folks liv eller att lasta ett par kubik mer?
Nu sväva du ut lite va? :confused: :näsblod:
 
Bra resonemang :dummer

Jag anser juh självklart inte att man ska köra överlast,spilla osv. Men drar inte alla över samma kamm, precis som med mc-folket.

Dock ser vi juh klara bevis på rent idiotiskt beteende och en rejäl portion av rent idiotiska kommentarer, men sjunker väll ner dit jag med och kontrar med att du är välkommen att meddela om du ska till Sundsvall så kan vi se till att mötas på en dold kurva så du sitter sen som en prydnad i grillen på lastbilen min:huvet
 
Blir gärna lite svävande efter ca 20 folköl. :yoparty Men menar ända vad jag säger. För övrigt anser jag att det är bra när som många på vägen som möjligt dör. Mer yta till mig.

Öl eller inte, det där va pinsamt lågt.... Sen att du har editerat dit inlägg ett par min efter att du skrivit UTAN att "rätta till" gör det bara mer pinsamt.
När du dör så har iaf EN idiot lämnat jordelivet :tummenupp
 
skit i sådana filmer och koncentrera dig på att köra i ett tempo som du klarar av... ("nu ska jag göra en grym film, då måste jag pressa som fan i kurverna så att de ser fräckt ut").:huvet

What would Brian Bortano do??
 
skit i sådana filmer och koncentrera dig på att köra i ett tempo som du klarar av... ("nu ska jag göra en grym film, då måste jag pressa som fan i kurverna så att de ser fräckt ut").:huvet

What would Brian Bortano do??

Körde på min normala nivå. Försökte inte prestera pga filmningen. Sedan må det va hänt att jag tar i lite för mycket ibland. Har du aldrig gjort det?
 
Tänj gränserna i de öppna kurvorna istället! 2.16 var lite oroväckande. :gnissla
 
ta bort filmen du gör bara bort dig. de e jävligt svårt å försvara sån körning.

Nu är du väl hård. Så illa är det inte. Jämför med spöket tex. Jag har kontroll och roligt. Att folk är så jävla självgoda, det trodde jag inte. Personligen kör jag för att ha roligt. Om jag ville vara säker hade jag tagit bussen.
 
Vid 2,16 gick det för fort. Inte medvetet spårval. Men att testa gränserna är ju det som gör det hela roligt. :näsblod



Om jag visste hur man gjorde så skulle jag göra det.

Eller testa www.strima.se istället, märkte en betydligt bättre kvalitet på mina filmer där.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top