Robz
Guest
Glöm ej att bokningen öppnar 3 månader innan körning.... dvs i morgon. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Glöm ej att bokningen öppnar 3 månader innan körning.... dvs i morgon.![]()
Glöm ej att bokningen öppnar 3 månader innan körning.... dvs i morgon.![]()
Ja satan vad den hojen ska få jobba!Jag är bokad![]()
![]()
![]()
Grabbarna M.A.M ska köra alla passen![]()
Ja satan vad den hojen ska få jobba!![]()
Vit, Röd, Gul, paus, Vit, Röd, Gul, paus, Vit, Röd, Gul, paus, Vit, Röd, Gul, paus osv. osv. osv...![]()
Banan är så stor och bred att det funkar bra. Jag har kört där på kvällskörningar tillsammans med folk som har 1.40-41 som personbästa och folk på touringhojar med packväskorna på - i samma grupp.Tänk på att det går fort, riktigt fort på A-torp - så att köra i Gul grupp tycker jag verkar vara ren idioti, när du blåser om ngn i 280, som inte har riktig koll![]()
Banan är så stor och bred att det funkar bra. Jag har kört där på kvällskörningar tillsammans med folk som har 1.40-41 som personbästa och folk på touringhojar med packväskorna på - i samma grupp.
Men visst är det att föredra att köra bara i vit grupp.
Du har helt rätt Zilver! Det finns en anledning till att vi har en gruppindelning och instruktörer på plats. Allt för att alla ska ha roligt och för att göra vår hobby så säker som möjligt.Det finns en anledning att det delas in i grupper. Viktigaste orsaken är säkerheten. Jag körde mkt på Anderstorp mellan 97-03, och kan säga att bredden har givetvis betydelse, men om ngn byter spår på slutet av rakan, spelar det ingen roll hur bred banan är. Jag själv har inte erfarenhet av det, men Lars F (vän) har fått känna på att köra på gräset där flygrakan smalnar av då en mindre erfaren pilot tyckte det var bättre att ligga låååååångt till vänster.
Nä, har man Licens och har beslutat sig för att tävla, skall man hålla sig till vit grupp. Då blir det inga otrevliga irritations moment, eller sneda blickar i depån.
Mvh//ZS
Du har helt rätt Zilver! Det finns en anledning till att vi har en gruppindelning och instruktörer på plats. Allt för att alla ska ha roligt och för att göra vår hobby så säker som möjligt.
Men det är lugnt, vi kan låta alla köra på led i Gul-grupp så tröttnar dom snart![]()
Ingen här inne ska behöva vara orolig för någon idiotkörning i gul grupp från nån i M.A.M.Tänk på att det går fort, riktigt fort på A-torp - så att köra i Gul grupp tycker jag verkar vara ren idioti, när du blåser om ngn i 280, som inte har riktig koll![]()
Farbror batong talar så väl!Du har helt rätt Zilver! Det finns en anledning till att vi har en gruppindelning och instruktörer på plats. Allt för att alla ska ha roligt och för att göra vår hobby så säker som möjligt.
Men det är lugnt, vi kan låta alla köra på led i Gul-grupp så tröttnar dom snart![]()
Vi ser detta som en chans att få mycket tid på bana och det ger oss en chans att vänja oss vid ERF hojen.
Varför tror ni att vi har bestämt att Mawe ska köra gul![]()
![]()
Smaka batong får du göra av nån annan!!!Farbror batong talar så väl!![]()
![]()
Ta med en extra hoj så ni inte blir ståendes pgaJa satan vad den hojen ska få jobba!![]()
Vit, Röd, Gul, paus, Vit, Röd, Gul, paus, Vit, Röd, Gul, paus, Vit, Röd, Gul, paus osv. osv. osv...![]()
Så han ska köra på DIN bokade plats i Gul grupp?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |