Anderstorp SM 2008 - anmälan??

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Har jag missat anmälan eller vad?

Har inte sett någon anmälningsmöjlighet till Anderstorp premiären, eller är det bara jag?

En månad kvar och ingen som isåfall har kunnat anmäla sig, är inte det konstigt?

/Nitrous

Såg att anmälan kommit upp hos ARC nu men det skal ju komma upp en online-bokning på roadracing.se också :va

Ni kommer att kunna anmäla er via roadracing.se. Vet ej varför Anderstorp och Knutstorp har dröjt men jag kommer kontakta dom efter påsk utifall något har fallit mellan stolarna.

Träningslägret då? När kommer anmälan till det upp?

:tummenupp

Längst ner anmälningsblanketten står det att anmälan även gäller träningslägret.

Jaja det såg jag, men mer info om det skulle vara trevligt.

Jag menar, ingår träningslägret i anmälningsavgiften för tävlingen? Så kan det inte vara..

Varför inte lägga ut info om det i samband med anmälningen?

Det här är ju svensk roadracing i ett nötskal...ingen ordning på någonting, det är ju så man spyr snart.:rullandeu

Läste för övrigt i tilläggsreglerna för tävlingen på Anderstorp att rörböjar och dylikt inte behövdes då man kommer ha ljudmätningar...bra nu när jag borrat sönder mitt nya laserslipon!:klappar Enligt svemo så ska man väl ha 45 graders böj om man har ett eftermarknadsavgassystem?

Det här är ju svensk roadracing i ett nötskal...ingen ordning på någonting, det är ju så man spyr snart.:rullandeu

Äsch, det är ju 14 arbetsdar kvar innan sista betalningsdan. Med lite tur så kommer dom väl på innan hur mycket dom ska ha betalt..

Ska inte stressa dom har bara haft en vinter på sig att fundera :rolleyes:

Läste för övrigt i tilläggsreglerna för tävlingen på Anderstorp att rörböjar och dylikt inte behövdes då man kommer ha ljudmätningar...bra nu när jag borrat sönder mitt nya laserslipon!:klappar Enligt svemo så ska man väl ha 45 graders böj om man har ett eftermarknadsavgassystem?

Det är väl inget bestämt än. Kommer inte behövas på Andertorp eller Sviestad iallafall.

Last edited:
Stod det inte att det kostar 2000 kr i tr, sedan 400 kr extra för el. Jag kanske har fel:va
Tycker iaf att det e dyrt.

Det är bara gilla läget, roadracing är dyyyyrt :tummenupp

Men jag tycker inbjudan var över förväntan, 2000kr och då fattar jag det som att det ingår träning tors- fre , eller?
El 10A säkring ingår, 380V (3-fas 16A säkring) kostar 400kr enligt TR.
Och 14 biljetter per team, jössed vad generöst:tungan

Stämmer detta så är det ju mkt billigare än förra året :)

/Nitrous

Det är bara gilla läget, roadracing är dyyyyrt :tummenupp

Men jag tycker inbjudan var över förväntan, 2000kr och då fattar jag det som att det ingår träning tors- fre , eller?
El 10A säkring ingår, 380V (3-fas 16A säkring) kostar 400kr enligt TR.
Och 14 biljetter per team, jössed vad generöst:tungan

Stämmer detta så är det ju mkt billigare än förra året :)

/Nitrous

Hoppas verkligen att det är som du skriver, men inte direkt troligt.
2000:- + ca 1500:- Tors-Fre skulle jag tro i alla fall!!!

Ovanstående stämmer (2000 race + 1500 träning), mailade in min anmälan i onsdags och frågade då om kostnaden för lägret. Helst vill dom att man betalar 3500 i en klumpsumma till deras Bankgiro.

Jag vågade inte vänta till anmälan kommer upp på roadracing.se, uppdateringen där är mer som slowracing.se!

/Tobias@bike.se

Ovanstående stämmer (2000 race + 1500 träning), mailade in min anmälan i onsdags och frågade då om kostnaden för lägret. Helst vill dom att man betalar 3500 i en klumpsumma till deras Bankgiro.

Jag vågade inte vänta till anmälan kommer upp på roadracing.se, uppdateringen där är mer som slowracing.se!

/Tobias@bike.se

Finns det något formulär du fyllde i då, lr skrev du bara namn, klass osv i ett vanligt mail??

Men det hade ju varit underbart om det var så :gnissla

Nåja, el ingår ju woohaaaa!

Jag avvaktar anmälan på roadracing.se för det står ju i inbjudan "anmälan via roadracing.se" och jP har ju svarat tidigare i tråden att det är inte Roadracing.se's fel att anmälan inte är igång, ARC har inte kommit med den information som behövs. Men det där styrs säkert upp nu efter helgen när alla har fått ägg och sprit i sig.

Jag inväntar anmälan på Roadracing.se :tummenupp

/Nitrous

/Tobias@bike.se

Mailade du in anmälningsblanketten? eller postade? nu får du förklara dig. För jag fattar absolut noll...

I så fall vart mailade du?

Last edited:
Mailade du in anmälningsblanketten? eller postade? nu får du förklara dig. För jag fattar absolut noll...

I så fall vart mailade du?

Jag laddade hem anmälan till datorn och fyllde i PDF:en digitalt, därefter sparade jag en ny PDF och skickade den till racing@arc.nu. Eftersom att jag använde InDesign så kanske detta inte var ett bra exempel! Sorry! :(

Jag laddade hem anmälan till datorn och fyllde i PDF:en digitalt, därefter sparade jag en ny PDF och skickade den till racing@arc.nu. Eftersom att jag använde InDesign så kanske detta inte var ett bra exempel! Sorry! :(

OK, väntar nog på RR.se i stället haha!..
Eller så blir de genom den hederliga snigelposten som jag antar alla andra kommer använda!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...