Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mookie skrev:Det är inte utan anledning som banan ligger på en mosse. Regnet har verkligen överskuggat allt dessa dagarna. Torsdagen regnade det hela dagen, fredagen gav ett par timmar torrspår efter 14:00, lördagen var
YAMAHAHAHA skrev:Va? Blev ni frånåkta av min polare? Sårat ego kan man bota genom att köra ifrån honom vid nästa bankörning! Ha det!
HenRRik skrev:Prat prat...
Synd att banan var blöt bara. Rennsportarna sladdar så förskräckligt under nedlägg och gaspåslag när asfalten är fuktig. På lördagen föll de första dropparna under mastervarvet vid slutet av långrakan, dvs när vi kört ca en kilometer. På söndagen föll de första dropparna när jag körde ut ur depån. På fredagen fick jag ett halvtorrt och ett torrt pass. På lördagen fick jag två fuktiga varv. Men hade banan varit torr hade det varit fantastiska dagar - två grupper och 30-minuterspassNr:18 skrev:Stort grattis till alla som kört de 2 första dagarna! Mer körning än ni fått är svårt att fixa![]()
Du vurpade ut ur svängen rakt ivägen för mig när jag var på väg ut från depån. Såg otäckt ut när du och bågen tumlade runt om varandra ut på asfalten. Schysst att du klarade dig så pass braMookie skrev:Jag klarade mig otroligt bra med tanke på omständigheterna.
Ravetrancer skrev:Fram för betalning per pass istället, betalar hellr 150kr för ett pass på 20 minuter än 850kr för en heldag i regn med ett torrt pass. Att vi inte kan råda över väder och vind vet jag, men varför skall det alltid vi som kör som får betala kalaset, tycker att banägaren själv kan visa sin goda vilja o se till att han har så nöjda kunder som möjligt.
Vet dom som var där i 2 dagar som sammanlagt fick köra 1 pass och 5varv i torrt på 2 dagar. Det kostade dom över 2500kr sammanlagt, tror ni man är nöjd då???? Nä för fan, fram för att banägaren fixar ett klippkort istället.......
Mookie skrev:Dom här bilderna kan nog illustrera vikten av åka med bra skydd. Det är bara sopor kvar av hjälmen efter vurpan men mitt huvud är intakt.
benfre skrev:Nej nej, det där är ju transportskadorna efter färden i vår LT31:a !![]()
/Fredrik
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |