Skrotnisse
What would Shervin do?
Men:inte alls lika bra!![]()
[YOUTUBE-ID]pE-Xs926_Xg[/YOUTUBE-ID]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men:inte alls lika bra!![]()
Men:
Jörgen Jörgen Jörgen... man kollar inte på topgear för att man är intresserad av bilar och motorer, det är ett humorporgram med stor inblandningn av bilar och motorerfrämst av allt kollar man på grund av de tre programledarna. brittiska humor när den är som bäst, och hur de tre interagerar är verkligen klockrent!
jag tycker bra om renodlade teknikprogram också, men då ska det inte flamsas runt och sådär. då ska det som du säger vara fokus på tekniken. anledningen till att jag samtidigt kan gilla topgear är för att jag ser det som en komedishow och inte som ett motorprogram
för övrigt spelas top gear in i livestudio med en massa publik som någon redan sagt, men till skillnad från övriga studiosittningsshower så filmas även publiken på topgear. inga skyltar, inga pålagda skratt. bara folk som har uppriktigt kulsjälv skrattar jag ganska ofta rakt ut åt dumheterna i programmet... jeremy clarkson är skitrolig
![]()
Men:
Äh. En sån hade ju Snut mc byggt för flera år sen, dessutom diesel! Mycket manligare.![]()
http://ca.youtube.com/watch?v=86Mtc_Oqorc&feature=related
Seså, inte sura nu.. Tony Irving kan inte leda alla program på TV..
Jörgen Jörgen Jörgen... man kollar inte på topgear för att man är intresserad av bilar och motorer, det är ett humorporgram med stor inblandningn av bilar och motorerfrämst av allt kollar man på grund av de tre programledarna. brittiska humor när den är som bäst, och hur de tre interagerar är verkligen klockrent!
jag tycker bra om renodlade teknikprogram också, men då ska det inte flamsas runt och sådär. då ska det som du säger vara fokus på tekniken. anledningen till att jag samtidigt kan gilla topgear är för att jag ser det som en komedishow och inte som ett motorprogram
för övrigt spelas top gear in i livestudio med en massa publik som någon redan sagt, men till skillnad från övriga studiosittningsshower så filmas även publiken på topgear. inga skyltar, inga pålagda skratt. bara folk som har uppriktigt kulsjälv skrattar jag ganska ofta rakt ut åt dumheterna i programmet... jeremy clarkson är skitrolig
![]()
Äh. En sån hade ju Snut mc byggt för flera år sen, dessutom diesel! Mycket manligare.![]()
http://ca.youtube.com/watch?v=86Mtc_Oqorc&feature=related
Top gear tycker jag verkligen är trist. Alla program med pålagt skratt brukar vara det fö.
Jag hade skrattat om det hade stoppat ned den lismande killen i blå skjorta i köttkvarnen istället. Var det inte han som ledde mobbarhumorn i det då likaledes kassa programmet Braniacs![]()
Nämen du tittade ju inte på sådana program enligt en annan tråd![]()
Jag försökte ju övertyga dig att titta då men du totalvägrade, så kryper det nu fram att du suttit och kollat det i smyg![]()
Jag har tittat på de filmsnuttar som lagts upp här. Men den med ngn raketförsedd bil som jag ombads titta på orkade jag inte med mer än några minuter. Den killen som kör trehjulingen är ju bara för trist. Jag kräktes på hans program Braniacs förut, trodde jag skulle få slippa se den muppen igen.
Vilken kanal går topgear på?
Jag har tittat på de filmsnuttar som lagts upp här. Men den med ngn raketförsedd bil som jag ombads titta på orkade jag inte med mer än några minuter. Den killen som kör trehjulingen är ju bara för trist. Jag kräktes på hans program Braniacs förut, trodde jag skulle få slippa se den muppen igen.
Anton Anton Anton, det var skönt att du äntligen erkänner att det inte är ett motorprogram. Då är ju mitt resonemang äntligen i mål, eftersom jag inte tilltalas av humorn i programmet så finns det således inget substansiellt i programmet som attraherar mig.
Det finns ju varma mer tekniknära program med en del humor som jag tycker är roliga. Tex mythbusters, kännetecknande för sådana program som jag gillar är inte sällan att jag blir sugen att få jobba med deltagarna i programmet.
Jag kan garantera dig att det signaleras åt publiken när det ska skrattas. Det är dock inget som syns i kameran. Det är vad man kallar kutym i film- och tv-branschen att inte visa sånt.
Men jag accepterar att du tycker att topgear är ett roligt program att titta på. Det är ofta som 18-åringar inte har samma humor som 41-åringar
/J
även om de har mycket teknik med i programmet så är det ju knappast en utbildningsshow. de har ju inte direkt några mer ingående beskrivningar av sina tekniska lösningar, de bara gör och så flyger något i luften
fullkomligt älskar deras bilköpsutmaningar9an 22:15 på tisdagar.
Som en del skriver så ser man ju inte programmet för några seriösa biltest eller liknande utan mest för humorn, sen att dom råkar få med en o annan frän bil skadar ju inte.
Jag får nog köra en kanalsökning. Det var en massa nya kanaler jag betalar för (som jag inte har i apparaten) fick jag reda på vid samtal med comhem nyss 
Tack! Jag ska ju ha den kanalen på mitt comhem-abonnemang, men jag får inte in den i burken.Jag får nog köra en kanalsökning. Det var en massa nya kanaler jag betalar för (som jag inte har i apparaten) fick jag reda på vid samtal med comhem nyss
![]()
Hmmm, man lär vara bra gråtrist om man föredrar Bosse Bildoktor före trojkan från Top Gear...?
Engelsmännens uppdrag som de kör stup i ett, vad det nu må vara, är ju bland det roligare man kan se på tv...det senaste jag såg från dem så var de i USA och härjade i södern...underbart kul, speciellt när de verkligen hänger ut lite dumma jänkare...
Får jag se BB, eller Teknikens Värld mäta lasthöjd på senaste skodakombin somnar jag i ren tristess.
Top Gear handlar om dynamiken mellan Jeremy, James och Hamstern, och den del fräna bilar är inkastade i mixen för att grabbar gillar bilar - inte att förväxlas med tristess-tv a'la Trafikmazarinen och Teknikens Värld...etc.
Så, fler frågor?
/J
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|