bikerwoman
Bannad
Var på Din mc kväll och bänkade Falcon för 300 pix (klubbkväll) 114 bakhjulshästar och 98 Nm, vad sägs? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zadix skrev:Jag tror det kommer bli en Falco, om det nu finns en fräsch att få tag på om nån månad eller två. O om jag får sålt den jag har, annars måste jag köpa via handlare, o det finns inte så många fina Falco ute hos handlare.
Zadix skrev:Repig, troligtvis varit omkull (passagerar pinnen e "slipad" o likaså styränden), allmänt taskigt iordninggjord (vet, d gör man själv, men ändå), inga slip-on (till d priset så borde d vara något x-tra) mm. Plus att d på Ahlqist e nåt förbannat tråkiga säljare.
Sen har den stått där ett bra tag, den fanns ju redan på friggagatan. Då borde d gå med på lite prutning, men inte ett skit. Men, den står där som reserv...![]()
bikerwoman skrev:Var på Din mc kväll och bänkade Falcon för 300 pix (klubbkväll) 114 bakhjulshästar och 98 Nm, vad sägs?![]()
Black-Wolf skrev:Rockon![]()
Får man fråga hur din hoj är specad, något extra godis och modifieringar gjorda?
/BW
Zadix skrev:MEn jag har nog iaf lagt VTR o Tl1000 på hyllan, än så länge. Jag SKA ha en röd falco med high-mount slipon!![]()
![]()
Enda skillnaden mellan Falcon och Falco R, är faktiskt lacken, tror aldrig Falco R såldes i några volymer om den ens gick till försäljning.Taz skrev:Yes!!! Helt rätt inställning.![]()
Jag har numera konverterat till Ducati. I mångt och mycket saknar jag Falcon... jag är rätt säker på att om inte Ducati övertygar mig mer i nästa Ducce jag ämnar köpa, så kommer jag att gå tillbaks till Aprilia!!!
Felix! Du som verkar ha dynkoll på Falcosar, var är det för skillnad på Sl1000Falco och Sl1000Falco R som jag sett utomrikes???
//D
Zadix skrev:Hade tänkt byta hoj nu till sommaren och högst på listan står en Falco. Men det finns inte så många begagnade, så jag börjar fundera på alternativ. Det skall vara en hoj som:
- Man kan åka rel. bekvämt 2 på men ändå åt det sportigare hållet om/när man åker själv.
- Helst en twin.
Annars e jag öppen för förslag. Tips nu...![]()
![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph