Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte ett Berik LS1 förra hösten hos DinMc. Då va det iaf rea och de hade flera storlekarDet går dock inte att använda när det är lite kyligt eftersom det är perforerat. Dock så är det grymt skönt när sommarvärmen kommer fram
![]()
Jo jag kan tänka mig att det blir skitit men jag kommer nog aldrig ut o åka i bara skinställ utan blir oftast att jag drar på mig en tröja av nått slag men benen där kan ju bli lite jobbigt... Men vafan skinställ är till för att användas. Kommer använda det kanske 1gång i veckan, resten av dagarna har jag en annan jacka och byxor.
Men du har också Berik, Är det skönt att ha på sig... sitter det fel nånstans tycker du och var det värt pengarna?
Där är jag med dig till 100!
Varför envisas men en JÄVLA tröja över ett sådant schysst ställ???? En sak om du haft ett gammalt jofama då kna jag förstå om man vill ha en tröja tillomed jogging bralla över stället. Men inte på ett splitt nytt race ställ...
Och som du säger ställen är till för att användas varför då använda det 1gång i veckan och resten av gångerna en annan jacka och byxor![]()
///Micke
Nu har jag inte direkt nån erfarenhet hur stället ser ut med eller utan tröja men jag tycker det ser bra ut men tröja på gärna en sporthoj-tröja *reklam*
Jag kommer inte använda stället om jag inte är ute o kör den nya hojen och henne plockar jag nog ut på helgerna, vardagarna jobbar jag och det känns rätt så overkill att låta hojen stå o skräpa utanför jobbet då har jag min pendlar hoj till det. Skinnstället ska höra ihop med hojen och Berik tycker jag funkar kanon!![]()

Har Berikstället och det är rejält perforerat, så det är ganska kallt som nån skrev. Men det går att lösa genom att köra med windstopper el. liknande under. Ullunderställ är kanon för övrigt!
Folk kör väl med tröja utanpå om de vill, vad är problemet?![]()
Tycker dock det ser cp skadat ut helst ett täll med ryggpuckel. Ser så posör ut också hahaha![]()
Ok då är jag med... men tänk på att asfalten är hård och skrapar rätt nice utan ett ställ på kroppen![]()
///Micke
Mitt är perforerat på framsida lår och från naveln hela vägen upp. Skönt på sommaren, men lite kyligare på vår/höst OM man inte är förberedd på't.Är det SÅ ventilerat, ser inte så illa ut på bilderna men det är väl bara posetivt, man vill gärna inte va lökig när man kliver av hojen och som du säger, man har gärna nått under typ långkallingar och nån slags termotröja på sig från StadiumHahahaa!
Har Berikstället och det är rejält perforerat, så det är ganska kallt som nån skrev. Men det går att lösa genom att köra med windstopper el. liknande under. Ullunderställ är kanon för övrigt!
Folk kör väl med tröja utanpå om de vill, vad är problemet?![]()
Mitt är perforerat på framsida lår och från naveln hela vägen upp. Skönt på sommaren, men lite kyligare på vår/höst OM man inte är förberedd på't.![]()
Hade inte problemet konstaterats? det ser FÅNIGT ut!
Men det är väl mest för att visa sin "klubbtillhörighet" lite dumt att köra spritpenna på stället kanske....sen bor ju inte vissa hos mamma längre, så vem ska skrapa bort flugorna?, nej då är det bättre med en gammal collegetröja med lite fräcka tryck! "Stockholm Rubberburners"
![]()
Själv kör jag tröjan UNDER jackan, varmast så!![]()
Vanish..klokt sagt!jag var ju också lite ironisk, kan förstå tröjans funktion i vissa lägen, dessutom är jag lite bitter att jag inte har en.
![]()
Vad ligger Berik stället på för pris hos Lelles?
10 000 men dom hade bara stl 52 kvar :S
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |
|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras