Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag säger detsamma, vad har jag missat?Mavve skrev:Har jag missat bråk?
Fill me in please.....
-----------------------------------------------------------------------
*väntar på varför det inte finns papper*
arne anka skrev:Detta hänvisar jag till alla som skrivit en massa lögner under"köpa hoj utan papper?"
Sluta för ... att skriva skit om andra när ni inte vet vad ni pratar om!!
Jag vet hur det ligger till med denna hoj,och den är inte stulen!!
Alla ni präktiga som aldrig skulle köpa en hoj utan papper,bara för att det verkar skumt,ni kan hålla det för er själva.Man hänger väl för sjutton inte ut folk på detta vis?!?!
Vill ni inte köpa den,så gör inte det då,men sköt ert eget!!
Det finns andra anledningar än att det måste vara stulet,bara för att det inte finns papper.
Tänk er för innan ni skriver,tänk om det vore just DU,som ville sälja en billig hoj.
Bara för att ni tror att det är så,så behöver det ju inte vara så,eller vet ni allt om alla?????
Är det verkligen enda sättet?andersbrink skrev:Det kan ju vara på det viset som jag råkade ut för. Köpte ett chassi efter att jag ringt Vägverket och kollat upp den. "Har varit inreggad. Skrotad. Ej anmäld stulen." blev utsagan. Enda sättet att få in den igen är att ta en annan hojs ramnummer, t.ex. en smaschad som inte hunnit blivit skrotad.
Davve84 skrev:http://www2.blocket.se/view/1837381.htm?l=0&c=1&city=
så kan de gå!!!! fy fan va man blir sur på alla som snor
de ska fan stenas
Robban_C skrev:Jag håller med om att man inte ska bedriva hetsjakt utan vidare.
Och det är korrekt att man kan kolla numren hos bylingen. Eller vägverket/bilregistret.
Men hur man än vrider och vänder på saken så är det ju som så att en knarr (eller bil) har _alltid_ papper eller kvitton om det inte är nåt krångel eller fuffens. Och snubben ifråga har inte kunnat förklara sig. Det enda han har gjort är att skicka pm med hot mellan raderna (i samband med första resan i höstas, vi var många som ifrågasatte redan då). Han har ju haft femtioelva chanser att ex vis förevisa ramnummer men sticker bara huvudet i sanden. Vad ska man då tro?
Jag säger alltså inte att _han_ har snott knarren men nåt skumt är det med den där knarren.
Om vi pratar mer generellt istället för just detta specifika fallet så tycker jag att den riktiga jakten på mc-tjyvar _borde_ bedrivas av försäkringsbolagen eller av bylingen. Men de verkar ju mest skita i alltihop.
Shitbreak skrev:tjyvar är åxå människor.![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |