Allt som är billigt är inte stulet!!!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

arne anka

Ny medlem
Gick med
9 Dec 2003
Hoj
kawa
Detta hänvisar jag till alla som skrivit en massa lögner under"köpa hoj utan papper?"
Sluta för ... att skriva skit om andra när ni inte vet vad ni pratar om!!
Jag vet hur det ligger till med denna hoj,och den är inte stulen!!
Alla ni präktiga som aldrig skulle köpa en hoj utan papper,bara för att det verkar skumt,ni kan hålla det för er själva.Man hänger väl för sjutton inte ut folk på detta vis?!?!
Vill ni inte köpa den,så gör inte det då,men sköt ert eget!!
Det finns andra anledningar än att det måste vara stulet,bara för att det inte finns papper.
Tänk er för innan ni skriver,tänk om det vore just DU,som ville sälja en billig hoj.
Bara för att ni tror att det är så,så behöver det ju inte vara så,eller vet ni allt om alla?????

så länge man skriver goda anledningar till att det är billigt så är det ju ingen som klagar

ja fick för mig att de va nån som skrev att dom hade kollat upp hojen och att den va stulen och att personen i fråga va polisanmäld? De kanske va snick snack ja vet inte

Vad menar du med att det skulle vara "präktigt" att inte handla en hoj som kan vara stulen?

Är det du som är Nicklas02 eller vad han hette?

Och om inte, vill du förklara varför du vet att den inte är stulen.

Last edited:
arne anka skrev:
Detta hänvisar jag till alla som skrivit en massa lögner under"köpa hoj utan papper?"
Sluta för ... att skriva skit om andra när ni inte vet vad ni pratar om!!
Jag vet hur det ligger till med denna hoj,och den är inte stulen!!
Alla ni präktiga som aldrig skulle köpa en hoj utan papper,bara för att det verkar skumt,ni kan hålla det för er själva.Man hänger väl för sjutton inte ut folk på detta vis?!?!
Vill ni inte köpa den,så gör inte det då,men sköt ert eget!!
Det finns andra anledningar än att det måste vara stulet,bara för att det inte finns papper.
Tänk er för innan ni skriver,tänk om det vore just DU,som ville sälja en billig hoj.
Bara för att ni tror att det är så,så behöver det ju inte vara så,eller vet ni allt om alla?????

Ett tips till er som har anknytning till denna kille/hoj är ju att berätta hur det ligger till isåfall på ett trovärdigt vis!! Det dödar alla spekulationer till skillnad från det ni håller på med nu.."andra anledningar" osv

dessutom tycker jag det är bra att bättre vetande hjälper mindre vetande. Man märker ju själv att inom områden som man har hyffsad koll så är det många försök till blåsningar. Så jag tycker bara det är bra att skumheter tas upp. Det är ju bara för den angklagade o försvara sig. Vidare så har förmodligen blocket.se väldigt mycket fler besökare än sh.com så dom få som isåfall blir "lurade" borde inte spela nån större roll!

Ja, sluta att påstå och kom med FAKTA! ... Att ytterligare en kommer och säger att alla andra har fel och att man känner personen, kommer inte förbättra nått.

SÄG HUR DET LIGGER TILL ISTÄLLET! Är det nått att skämmas över? Bättre skämmas än bli kallad tjuv.

Ser att du reggade dig idag. Tyder på ett och annat...

Vad sägs om en regel om att man måste varit reggad på forumet i minst 10 dagar innan man får starta en tråd? =) På så sätt slipper man ju folk som går in o skriver nåt för att sen aldrig återvända. Eller folk som inte använder sitt vanliga nick när de startar en tråd

HanneZ skrev:
Ser att du reggade dig idag. Tyder på ett och annat...

Vad sägs om en regel om att man måste varit reggad på forumet i minst 10 dagar innan man får starta en tråd? =) På så sätt slipper man ju folk som går in o skriver nåt för att sen aldrig återvända. Eller folk som inte använder sitt vanliga nick när de startar en tråd

BRA ide!!!
Dessutom ska inte första 10 trådarna innehålla personangrepp eller reklam.
Tänk över denna möjlighteten Swedie är du snäll!

KIRE skrev:
BRA ide!!!
Dessutom ska inte första 10 trådarna innehålla personangrepp eller reklam.
Tänk över denna möjlighteten Swedie är du snäll!

Det där tycker jag låter som en skitbra ide. Men det ska bara vara att man inte får starta en tråd man måste kunna skriva i redan startade trådar.

MrGooFy skrev:
Det där tycker jag låter som en skitbra ide. Men det ska bara vara att man inte får starta en tråd man måste kunna skriva i redan startade trådar.

Exakt :)

Har jag missat bråk?

Fill me in please.....

-----------------------------------------------------------------------

*väntar på varför det inte finns papper*

Last edited:
OlleR6 skrev:
Varför inte skriva varför man int har papperna då?

Precis..
Vi väntar på det och tillsvidare fortsätter spekulationerna om att hojen är stulen.
Är kanske trådstartaren en hojtjuv? usch isåfall..

Tror inte att vi kommer att få några svar av ankan !! :rolleyes:
Att sälja en zx9r 01:a som inte ens rullat 1500mil för 37 000 kr och
sedan inte ha några papper alls på hojen, och sen komma in och försöka
försvara sig gör saken ännu mer skuuuuuummt..

Men som jag brukar säga ....VAD VET JAG ????

// TOK :fyllisar

TokJohan skrev:
Tror inte att vi kommer att få några svar av ankan !! :rolleyes:
Att sälja en zx9r 01:a som inte ens rullat 1500mil för 37 000 kr och
sedan inte ha några papper alls på hojen, och sen komma in och försöka
försvara sig gör saken ännu mer skuuuuuummt..

Men som jag brukar säga ....VAD VET JAG ????

// TOK :fyllisar

Ja att komma in och försöka försvara sig med vaga argument istället för att berätta sanningen och alla detaljer var ju det dummaste han kunde göra oavsett om den är stulen eller inte. Nu framstår ju hojen som ännu mera stulen. SH:s dummaste användare denna veckan? :tungan

det var inte mkt han hade o komma med till försvar??? präktigt? vad talar han om??? fortsätt o varna för "skumma" annonser, ingen är anklagad, däremot så måste man ju kunna ifrågasätta om allting verkligen står rätt till? yttrandefrihet i sverige än så länge hoppas jag...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP