Alla hjärtans dag, meckade ihop ett kort

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Haha :D Skicka dehär till din :kiss så kommer du bli tackad i evighet! :tummenupp (elelr nåt...hm)

Bifogat

• svullo5 copy.jpg
    svullo5 copy.jpg
    37.8 KB · Visningar: 455
Out_Spinner skrev:
Är det herr svullo?

När är det alla hjärtans dag? :confused:
Självklart är de det! Han är ju BÄST!
På lördag tror jag.

Bifogat

• svullo2.jpg
    svullo2.jpg
    18.2 KB · Visningar: 44
  • svullo4.jpg
    svullo4.jpg
    18.1 KB · Visningar: 44
  • svullo7.jpg
    svullo7.jpg
    19 KB · Visningar: 40
  • svullo9.jpg
    svullo9.jpg
    21.4 KB · Visningar: 52
Glöm inte bort den andra mycket viktigare dgen den 16:e feb. ;)

Var nånting om "Oxfilé och a........-dagen"

Mr B skrev:
Glöm inte bort den andra mycket viktigare dgen den 16:e feb. ;)

Var nånting om "Oxfilé och a........-dagen"

Synd bara att det är få kvinnor som tar den dagen på allvar, medans vi förväntas minnas/fixa något den 14:e.. livet e orättvist :gråta

Måste man vara tillsammans med den personen man ska visa uppskattning för på alla hjärtans dag? inte för att de behöver betyda 10 röda rosor... men det är väl aldrig fel att visa för nån att man trivs med henne.

Mattiaz skrev:
Måste man vara tillsammans med den personen man ska visa uppskattning för på alla hjärtans dag? inte för att de behöver betyda 10 röda rosor... men det är väl aldrig fel att visa för nån att man trivs med henne.

Måste man vara tillsammans med den person man vill fira den 16:e med..? :hihi

Mattiaz skrev:

Nej, klart inte! Det är väl jättesött om man inte är tillsammans och skickar nåt till nån. Tänkte göra likadant... :krama

Jag lyckas fan ALLTID pricka in att vara singel på alla hjärtans dag, sensat jag fick ge blommor och gelehjärtan till nån var väl typ 1999 eller nått liknande.

OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag lyckas fan ALLTID pricka in att vara singel på alla hjärtans dag, sensat jag fick ge blommor och gelehjärtan till nån var väl typ 1999 eller nått liknande.

Ja ja... jag blev dumpad en vecka före valentindagen förra året...slå det du! :tungan

Som singel får man uppmärksamma sina kompisar lite extra i stället! :)

Flamma77 skrev:
Ja ja... jag blev dumpad en vecka före valentindagen förra året...slå det du! :tungan

Som singel får man uppmärksamma sina kompisar lite extra i stället! :)

Jag blev dumpad dagen efter alla hjärtans dag för en massa år sen, det sved.:(

Jag är också snigel. Bojkotta hjärtansdagen! Den finns bara där som ett institutionaliserat kommersiellt jippo.

*/ ?>
Back