Alla hjärtans dag, meckade ihop ett kort

Bikerbitch skrev:
Kvinnorna har en dag om året, alla andra dagar är mens dagar.. :rolleyes:

Jag tycker inte den dagen är till för något vettigt. Butikerna vill bara sälja massa godis och blommor. Likdant som halloween vi tatt ifrån USA.

Ja, nu är du blödig Goofy, trodde du var en hård biker? Va? Va? :7peta


Vad är det som säger att man måste köpe en massa då?
Man kan ju helt enkelt ägna dagen åt varandra, laga en romantisk middag följt av lite massage o andra aktiviteter.
 
MrGooFy skrev:
Vad är det som säger att man måste köpe en massa då?
Man kan ju helt enkelt ägna dagen åt varandra, laga en romantisk middag följt av lite massage o andra aktiviteter.

Visst kan man det. Men då är det mysigare att göra det lite spontant.
Inte ha en speciell dag bara för det. Jag är kärleksfull 365 dagar om året.
Inklusive 14.e februari, det är för mig en helt vanlig dag. PUNKT SLUT GRABBEN :4skrika
 
Jag vill ha ett kort på alla hjärtans dag och på det ska det stå GRATTIS!! Fyller tjugo då ju!! Så vi ska inte bojkotta 14 februari!

Fast jag tycker vi ska lägger ner alla hjärtans dag, och bara firar mig den dagen!! :yoparty
 
To_Xtrem skrev:
Jag vill ha ett kort på alla hjärtans dag och på det ska det stå GRATTIS!! Fyller tjugo då ju!! Så vi ska inte bojkotta 14 februari!

Fast jag tycker vi ska lägger ner alla hjärtans dag, och bara firar mig den dagen!! :yoparty

Okejdå, kanske inte bojkotta, för din skull. Grattis i förskott! Vattuman?
 
Enligt Aftonbladets webundersökning om hur singlar vill bli uppvaktade på Alla hjärtans dag, svarar 57.9% att de vill bli uppvaktade av "en okänd beundrare".

1.7% svarar att de vill bli uppvaktade av "en killkompis". (Antal röstande just nu, båda könen: >28000.)

Slutsats: Bli för h-e inte kompis med brudar. :fakta :huvet

Fotnot: 57,7% vill dessutom helst bli uppvaktade med "hett, passionerat sex". M a o, fimpa kort, choklad och blommor. Åk dit och "dunka på" istället. :krama
 
Plåtniklas skrev:
Kärlek är bara en kemisk obalans i hjärnan. Det finns piller mot sånt.

Men, men... *stammar* men... :confused:

Det är baksmälla oxå, men jag vet ju vad jag föredrar... :hihi
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top