Alla älskar CBR 125 tråden!

Padde skrev:
Dom är ju till för att dra spännband över när du ska packa grejor på sadeln.

okaj.. men dom e inte snygga där iallafall och ja tror inte de e så många som använder dom...

matte@honda skrev:
okaj.. men dom e inte snygga där iallafall och ja tror inte de e så många som använder dom...

Nej men när man verkligen vill packa någonting så är de användbara ! Jag kör en hel del från och till sommarstugan på RG'n och jag har med mig det mesta där bak, så mina har jag nytta av .

(host host... får ju inte glömma att en RG faktiskt inte blir speciellt mycket snyggare om man tar bort de.... host host) :hihi

matte@honda skrev:

Mina kommer nog väl till pass om minimoto stället blir av... :hihi
Vad har du för msn? så kan vi ju fortsätta diskutera lite styleing å grejjran där :tummenupp

*Foxen* skrev:
Mina kommer nog väl till pass om minimoto stället blir av... :hihi
Vad har du för msn? så kan vi ju fortsätta diskutera lite styleing å grejjran där :tummenupp

hehe ja har mina med under cutsen så de e bra o byta om man skulle behöva lasta nåt ofrivilligt fruntimmer eller annat :hihi

tryck på den gröna msn gubben under min avatar så får du den.. annars kan du ju skriva in Senate_mif@hotmail.com

RaceAgain skrev:
Kompisens gör 140 på rakorna, helt original. :tomten

Gör den 140 på en RAKA?! :3freak jag har kommit upp i 140 i en LÅÅÅÅÅÅÅÅNG å BRAAAAAAAANT nerförsbacke! :va lät jäkligt knepit.. hmm.. kanske ska ställa om trotteln å börja små justera lite.. aja, får se om man beställer lite trimm först kanske... :)

*Foxen* skrev:
Gör den 140 på en RAKA?! :3freak jag har kommit upp i 140 i en LÅÅÅÅÅÅÅÅNG å BRAAAAAAAANT nerförsbacke! :va lät jäkligt knepit.. hmm.. kanske ska ställa om trotteln å börja små justera lite.. aja, får se om man beställer lite trimm först kanske... :)

Har precis köpt en CBr125R idag :D:D:D

Cbr125 är säkert jätterolig men är det bara jag som tycker att NSR:en var fan snyggare?

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...