Alla älskar CBR 125 tråden!

Padde skrev:
Dom är ju till för att dra spännband över när du ska packa grejor på sadeln.

okaj.. men dom e inte snygga där iallafall och ja tror inte de e så många som använder dom...

matte@honda skrev:
okaj.. men dom e inte snygga där iallafall och ja tror inte de e så många som använder dom...

Nej men när man verkligen vill packa någonting så är de användbara ! Jag kör en hel del från och till sommarstugan på RG'n och jag har med mig det mesta där bak, så mina har jag nytta av .

(host host... får ju inte glömma att en RG faktiskt inte blir speciellt mycket snyggare om man tar bort de.... host host) :hihi

matte@honda skrev:

Mina kommer nog väl till pass om minimoto stället blir av... :hihi
Vad har du för msn? så kan vi ju fortsätta diskutera lite styleing å grejjran där :tummenupp

*Foxen* skrev:
Mina kommer nog väl till pass om minimoto stället blir av... :hihi
Vad har du för msn? så kan vi ju fortsätta diskutera lite styleing å grejjran där :tummenupp

hehe ja har mina med under cutsen så de e bra o byta om man skulle behöva lasta nåt ofrivilligt fruntimmer eller annat :hihi

tryck på den gröna msn gubben under min avatar så får du den.. annars kan du ju skriva in Senate_mif@hotmail.com

RaceAgain skrev:
Kompisens gör 140 på rakorna, helt original. :tomten

Gör den 140 på en RAKA?! :3freak jag har kommit upp i 140 i en LÅÅÅÅÅÅÅÅNG å BRAAAAAAAANT nerförsbacke! :va lät jäkligt knepit.. hmm.. kanske ska ställa om trotteln å börja små justera lite.. aja, får se om man beställer lite trimm först kanske... :)

*Foxen* skrev:
Gör den 140 på en RAKA?! :3freak jag har kommit upp i 140 i en LÅÅÅÅÅÅÅÅNG å BRAAAAAAAANT nerförsbacke! :va lät jäkligt knepit.. hmm.. kanske ska ställa om trotteln å börja små justera lite.. aja, får se om man beställer lite trimm först kanske... :)

Har precis köpt en CBr125R idag :D:D:D

Cbr125 är säkert jätterolig men är det bara jag som tycker att NSR:en var fan snyggare?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph