Alice Grand Prix de France

Lorenzo såg märkligt tafatt ut. Vad gjorde han efter att ha missat böjen? Han såg inte ut som om han hade speciellt bråttom... Lite som när man hamnat mot en trottoarkant som lutar nedåt och inte vill kliva hojen. Man sitter där och sparkar som en skalbagge på rygg :rolleyes:

Du har missat att han skadat båda fotlederna och har väldigt svår att stå och gå. Han har nytta av sina cojones när gör sitt endurohopp ur sandfållan och inte kan ha fötterna på fotpinnarna. :näsblod

Okawa ska kör wildcard på Mugello med nya HRC-motorn med pnenatiska ventiler, hur snabb blir Pedrosa med den?

Pedrosa ser oerhört stark ut och måste vara förste kandidat till segern. Sedan är det Rossi och Stoner som kommer skugga. Starten blir avgörande för kan Pedrosa ta den och få lucka blir han livsfarlig.
Edwards har tydligen sagt att han ska vinna imorgon. :rofl

Fast det blir väl regn och skit imorgon så då vinner väl Stoner.

Lorenzo såg märkligt tafatt ut. Vad gjorde han efter att ha missat böjen? Han såg inte ut som om han hade speciellt bråttom... Lite som när man hamnat mot en trottoarkant som lutar nedåt och inte vill kliva hojen. Man sitter där och sparkar som en skalbagge på rygg :rolleyes:

Dags för de feta MotoGP-hojarna att få backväxel som Gold Wing..?

ja det skulle verkligen vara kul att se Edwards i täten ett helt race.

Go Edwards!:yoparty

Go Lorenzo!:yoparty

Är det jag eller nya motogp.com-sidan som är totalt värdelös?
Hittar inte tränings och kvaltider.

Både och kanske?
Klicka på Results & Statistics i övre menyraden.
Edit: Tack!

Ah, läste slarvigt. Fick för mig att det bara var träningstiderna.
Usch, stackars Melandri.. inte mycket som stämmer i år.

1. Stoner (Hoppas, hoppas!)
2. Pedrosa
3. Lorenso
4. Rossi
5. Capirossi :yoparty

Fan, idag hade vi tur med vädret.

Varit ostadigt hela dagen typ, och strålande väder under hela MotoGP kvalet. Sen typ 10 minuter efter att det var slut så kom det en liten skur....

Hoppas på tur med vädret imorgon också.... :tummenupp

Edwards är nog den mest publikfirande föraren jag sett... Han vinkade till publiken och körde på bakhjulet typ varje sekund han fick chansen... Även mitt under pågående kval... :tummenupp

Ingen slår "Hopper" på fingrarna när det gäller bakhjulsåkning... Helvete vilka stående Wheelies... :yoparty

Och en sak till.... Alla ni som varit på GP förut kanske tycker att jag är mongo, men det skiter jag i...

HELVETE VAD COOLT DET LÅTER!!!!!! :yoparty

Blev idiotförklarad om tjejen idag när jag ringde upp henne mitt under kvalet och fnittrade besatt bakom en ljudmatta som hon bara kunde identifiera som ett enorm oväsen... "Lyssna nu kommer en Ducce..." WOOOOAAAAAAAAM "Och en Sukka, dom låter nästan coolast" WOOOAAAAAAM.... "Vänta nu kommer Rossi!"

"Du är ju sjuk. Vi hörs sen....!" *Klick* Fick jag till svar... :D

Ha ha ha ha!!!!!

(Pedrosa vinner.....)

Fan, idag hade vi tur med vädret.

Varit ostadigt hela dagen typ, och strålande väder under hela MotoGP kvalet. Sen typ 10 minuter efter att det var slut så kom det en liten skur....

Hoppas på tur med vädret imorgon också.... :tummenupp

Edwards är nog den mest publikfirande föraren jag sett... Han vinkade till publiken och körde på bakhjulet typ varje sekund han fick chansen... Även mitt under pågående kval... :tummenupp

Ingen slår "Hopper" på fingrarna när det gäller bakhjulsåkning... Helvete vilka stående Wheelies... :yoparty

Och en sak till.... Alla ni som varit på GP förut kanske tycker att jag är mongo, men det skiter jag i...

HELVETE VAD COOLT DET LÅTER!!!!!! :yoparty

Blev idiotförklarad om tjejen idag när jag ringde upp henne mitt under kvalet och fnittrade besatt bakom en ljudmatta som hon bara kunde identifiera som ett enorm oväsen... "Lyssna nu kommer en Ducce..." WOOOOAAAAAAAAM "Och en Sukka, dom låter nästan coolast" WOOOAAAAAAM.... "Vänta nu kommer Rossi!"

"Du är ju sjuk. Vi hörs sen....!" *Klick* Fick jag till svar... :D

Ha ha ha ha!!!!!

(Pedrosa vinner.....)

Meh, ladda up lite bilder da!:yoparty

Som du sager, Peddy vinner, Rossi kommer som bast 6a efter att han eller hans hoj fuckar ngt.
Sesa upp med bilder!

Lite sopa framför din egen dörr. När Edwards blev hindrad av Melandri på ett snabbt varv och agerar banpolis, så går det som det går:

I lost out on my last qualifying lap – which was my quickest so far – because of two riders having a chat on the track, and I missed out on my best lap. - Loris Capirossi

1. Pedrosa
2. Rossi
3. Stoner
(fegtips jag vet)

Pedrosa börjar se riktigt giftig ut nu.
Ska bli skoj att se. Sen tror jag iofs alla de vanliga kommer blanda sig i idag också, eller hoppas på det iaf, så vi får se lite fight.

Nya motogp-sidan hade kunnat bli riktigt bra, nu är den riktigt jävla usel. Det som är bra är att de dragit ner på flash-användandet, men sidan har blivit riktigt jävla svåröverskådlig...

Pedrosa börjar se riktigt giftig ut nu.
Ska bli skoj att se. Sen tror jag iofs alla de vanliga kommer blanda sig i idag också, eller hoppas på det iaf, så vi får se lite fight.

Nya motogp-sidan hade kunnat bli riktigt bra, nu är den riktigt jävla usel. Det som är bra är att de dragit ner på flash-användandet, men sidan har blivit riktigt jävla svåröverskådlig...

1. Rossi
2. Stoner
3. Edwards
4. Pedrosa

Men det känns som om det skulle kunna gå hur som helst. I Shanghai för två veckor sedan så körde både Rossi och Pedrosa mycket snabbare i racet än på träning. Kanske kan någon/några hitta en sådan rytm igen. Som sagt, mycket svårtippat race.

vi som saknar eurosport på tv var på nätet finns det streamat nu??
hittar "bara" ryska eurosport och dom vissar inte motorcyklar..PANIK

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...