Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
så jag skulle vilja säga 182 ,185 eller 187 lite beroende på hur luftsidan ser ut. Allra bäst: Byt fuggen omedelbart en Tm42:a sitter nog som smäck där. Hm jag trodde 175 vart std på Xr650så jag skulle vilja säga 182 ,185 eller 187 lite beroende på hur luftsidan ser ut. Allra bäst: Byt fuggen omedelbart en Tm42:a sitter nog som smäck där.
![]()
Mvh Christer
så det absolut bästa man kan göra med denna förgasare är att sätta i 150 i högfart 70 låg och sedan borra hål och limma dit ett ställbar powerjet bakom trotteln då blir hela registret bättre och man har fortfarande hyffsad liten virvel itanken . med 185-190 då drar dom ju 0.8 lm vid vanligt busåka
med 185-190 då drar dom ju 0.8 lm vid vanligt busåka![]()
0.8 l/m är väll ingenting. Min andra hoj är en SP-2:a![]()
Benny kan du lägga upp en bild/länk på den där Powerjet:n du använder. Finns det någon handlare i Stockholm som säljer den där?
för att den ska dra starkt i från botten till toppvarv så krävs minst 175!! men då sotar hela skiten igen, när man river av toppen och tittar på ventilerna så är dom kolsvart med asfaltsliknande klägg på utblåsventilerna och utblås kanalerna sotar igen
och försöker man göra om trottelnålen7byta så den får mer i mellanreg och sätter i 165 hög ...ja då går den skitfint på fullt gärn men för fett i mellanreg så då har man liks förbannat virvel
...jag tror" att den här gasaren helt enkelt inte går att få perfekt i hela registret pga för dålig pickuppeffekt från lite trottellyft. Ska bli intresant att utvärdera lectronen jag införskaffat nu för den har patent på bästa pickuppdrag från lite gas till fullt gärn. trottelnålen är plattslipad på den sida som vetter in mot toppen så bränslet sugs upp efter denna platta yta ända upp till trotteln och släpper först då så spridningen ska vist vara helt otroligt braok,just det många bud,,,ingen som har Akra på?Har std.175 och verkligen virvel tanken det känner jag igen,men det är ju bara å tanka,Jag tycker den drar bra i hela registret men tog hål i luftburken å då förlora jag botten?Tejpa för det igen så går den som förut,men går man upp till 70 i låg så borde det bli bättre eller?(om man ger mer luft)
Ja det är dags, så vi kan få lite fart på våra Hyndorfan jag ska nog bli svartåterförsäljare av powerjet... ni får köpa av mig för 300kr![]()
Hur bestyckar du Lecronen Boost?? Vanliga munstycken eller som Edelbocken?
Mvh Christer
Ja ..bara att gänga nålen upp o ner . sitter även powerjet orginal på dom![]()
Ja ..bara att gänga nålen upp o ner . sitter även powerjet orginal på dom![]()
Här kommer lite bilder...
ok,vad har du för bestyckning nu då?
Hur gjorde du dåÄr det där Akra-rör du har där Roger? Akta dig så att du inte bränner sönder ditt dyra ställ på röret. Jag kan beskriva hur man gör!.
Ser snarlikt ut mina Yoshi rör som senare visade sig vara White-Brothers
Mvh Christer
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard