Ak Mittsverigebanan 2010

Helt rätt, Thomas:tummenupp! Jag skönjer också ett mörkt, illasinnat och obehagligt samband mellan vurpor och de pass när Niklas finns på banan. Dessutom drabbas alltid de renhjärtade, oskuldsfulla och rättfärdiga förarna värst...:crash

Jäklar vad folk trillar framför dig, jag själv gjorde ju det samma på kemora i karusellen.

Helt rätt, Thomas:tummenupp! Jag skönjer också ett mörkt, illasinnat och obehagligt samband mellan vurpor och de pass när Niklas finns på banan. Dessutom drabbas alltid de renhjärtade, oskuldsfulla och rättfärdiga förarna värst...:crash

Ja när du säger det så...:D

Blev din tunga svart nu Roffe?:)

/Davy Jones

Ja det var ju absolut inte mitt eget fel:brinnerup

Vilket dilema, jag vill ha Niklas bakom mig för att jag sedan hoppas på att få bra tips o råd, men å andra sidan tycks han stressa folk av banan. Undra var jag eg borde ha honom.

men Björn...är det inte där asfalten är lappad och det är en höydskillnad på 2cm...mmmmmmm:D:yoparty
Intresanta bilder Var på väg att göre samma resa på helgens race oxå vi använder nya motor skydd som bygger ca 2 cm på brädden problemet är att de tar i och då lättar framhjulet.
Timmy compier gjorde samma sak på super stock kvalet i söndags i Vålers chikan när skyddet tog i.
det geller att hänga lite mer.
dock skyddar de motorn till 100% jag gick ju inte ens in i depån utan kunde fortsätta träna :tummenupp.
Man lärsig av sina förarmissar :yoparty

Vilket dilema, jag vill ha Niklas bakom mig för att jag sedan hoppas på att få bra tips o råd, men å andra sidan tycks han stressa folk av banan. Undra var jag eg borde ha honom.

Nu är jag då helt oskyldig i Björns fall, han stressade sig själv av banan:) Det är ju inte ens jag som filmar...:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back