Ak Mittsverigebanan 2010

Helt rätt, Thomas:tummenupp! Jag skönjer också ett mörkt, illasinnat och obehagligt samband mellan vurpor och de pass när Niklas finns på banan. Dessutom drabbas alltid de renhjärtade, oskuldsfulla och rättfärdiga förarna värst...:crash

Jäklar vad folk trillar framför dig, jag själv gjorde ju det samma på kemora i karusellen.

Helt rätt, Thomas:tummenupp! Jag skönjer också ett mörkt, illasinnat och obehagligt samband mellan vurpor och de pass när Niklas finns på banan. Dessutom drabbas alltid de renhjärtade, oskuldsfulla och rättfärdiga förarna värst...:crash

Ja när du säger det så...:D

Blev din tunga svart nu Roffe?:)

/Davy Jones

Ja det var ju absolut inte mitt eget fel:brinnerup

Vilket dilema, jag vill ha Niklas bakom mig för att jag sedan hoppas på att få bra tips o råd, men å andra sidan tycks han stressa folk av banan. Undra var jag eg borde ha honom.

men Björn...är det inte där asfalten är lappad och det är en höydskillnad på 2cm...mmmmmmm:D:yoparty
Intresanta bilder Var på väg att göre samma resa på helgens race oxå vi använder nya motor skydd som bygger ca 2 cm på brädden problemet är att de tar i och då lättar framhjulet.
Timmy compier gjorde samma sak på super stock kvalet i söndags i Vålers chikan när skyddet tog i.
det geller att hänga lite mer.
dock skyddar de motorn till 100% jag gick ju inte ens in i depån utan kunde fortsätta träna :tummenupp.
Man lärsig av sina förarmissar :yoparty

Vilket dilema, jag vill ha Niklas bakom mig för att jag sedan hoppas på att få bra tips o råd, men å andra sidan tycks han stressa folk av banan. Undra var jag eg borde ha honom.

Nu är jag då helt oskyldig i Björns fall, han stressade sig själv av banan:) Det är ju inte ens jag som filmar...:tummenupp

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back