Ak Mittsverigebanan 2010

Så sugen att jag kanske måste packa redan ikväll för att hålla abstinensen stången...:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Så sugen att jag kanske måste packa redan ikväll för att hålla abstinensen stången...:)
I din racebuss.... Mmmm.. Dregel....
Jag har köpt depå-tält, du ryms åxå Jocke! Mmmm .. Depåtält... Mmmm. Dregel...

Mittsverige och Antjärn är bokat sedan ett tag tillbaka. Tar med en fru, två hojar och en tvååring. Vi kör varsin dag så någon kan hålla koll på minstingen med spring i benen... Vill du vara med och roa en tvååring utan trafikvett så är du hjärtligt välkommen till Mittsverige med omnejd!

om en vecka är vi där! :yoparty

Fan vad alla börjar bli klar, vad har jag kvar att göra måntro?

-personlig utrustning, ej klart
- kåpaom hojen, ej klart7
- byta däck, ej klart
- fixa provisoriska stompgrips, ej klart!

Blir en körig vecka :D

Fan vad alla börjar bli klar, vad har jag kvar att göra måntro?

-personlig utrustning, ej klart
- kåpaom hojen, ej klart7
- byta däck, ej klart
- fixa provisoriska stompgrips, ej klart!

Blir en körig vecka :D

Du har ju hela helgen på dig:D

Nu är bussen tvättad... Nu ska den kanske städas invändigt också innan pärlan ska parkerats in...:)

Nu är bussen tvättad... Nu ska den kanske städas invändigt också innan pärlan ska parkerats in...:)

Ja väldans viktigt att det är rent och fint när hojen skall in i bussen!!!:tungan

Finns platser lediga till både fredag, lördag och söndag än så länge!
Förra året blev det fullt på lördagen och nästan fullt på söndagen (trots ihärdigt regnande på söndagen!!)
Så gå in och anmäl er genast på https://www2.svmc.se/school--kurser-?courseType=school&subType=bkk

Välkomna Per

Hmm, jag måste lägga mig på parkeringen och rycka lite dubb ur däcken på ambulansen innan jag vågar mig dit upp :P
Men annars är jag jäkligt laddad för ett par dagar på banan, jag har nog inte just kört något sedan vi var på Molanda och svettades, kanske blir stelt första dagen då, men det löser sig, Ricken är säkert snäll och masserar mig lite på morgonen när jag ligger och kvider.
Just ja, luftmadrass måste jag låna också...

Hmm, jag måste lägga mig på parkeringen och rycka lite dubb ur däcken på ambulansen innan jag vågar mig dit upp :P
Men annars är jag jäkligt laddad för ett par dagar på banan, jag har nog inte just kört något sedan vi var på Molanda och svettades, kanske blir stelt första dagen då, men det löser sig, Ricken är säkert snäll och masserar mig lite på morgonen när jag ligger och kvider.
Just ja, luftmadrass måste jag låna också...
Skulle inte tro det, nog kommer du att få kvida, men av helt andra anledningar...

Nu är hojen redo för mittsverige!!

Provisoriska stompgrips gjorda, får se hur dom funkar.
Sen så har jag provat ställa om dämparna lite, får se om det blir bättre, och så har jag släppt upp gafelbenen litegran, får se hur den uppför sig.

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats