Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Apropå ondskans axelmakter eller?800cc eran var väl annars då Pedrosa skulle få en cykel som passade perfekt och sedan rada upp titlar! 990cc var ju för stor och .. etc etc etc![]()
Nog för att startfältet är tunt, men om fjärdeplatser är medelmåttligt så är ju fältet bara sju förareHayden är ju en medelmåtta men det är kul att hacka på honom.
Apropå ondskans axelmakter eller?
Skillnaden är att jag tror du stör dig på Pedrosa på allvar.QUOTE]
Ett mynt har två sidor och jag har lidt många ggr med Dani när han skadat sig svårt, därför var det skönt att se han gå igen i lördags..
Känslan hos mig att Nicky gett flera sömnlösa nätter på SH än Dani någonsin kommer att förmå går inte att ta miste på![]()
Äsch, han dansade en sommar. Det var när 800 var nytt och teamet hade något som ingen annan hade. Sedan åkte bakom Vale lite året efter av bara farten. Men det var året då Jorge körde in sig. Nu är det Casey Closed, han är tvärslut - high fives....
Om du tror jag har legat sömnlös pga Hayden så måste jag göra dig besviken.Ett mynt har två sidor och jag har lidt många ggr med Dani när han skadat sig svårt, därför var det skönt att se han gå igen i lördags..
Känslan hos mig att Nicky gett flera sömnlösa nätter på SH än Dani någonsin kommer att förmå går inte att ta miste på![]()
Han har inget speciellt bara.Nog för att startfältet är tunt, men om fjärdeplatser är medelmåttligt så är ju fältet bara sju förare
En toppförare med en VM-titel. Men visst är det ingen Rossi eller Jorge.
Äsch, han dansade en sommar. Det var när 800 var nytt och teamet hade något som ingen annan hade. Sedan åkte bakom Vale lite året efter av bara farten. Men det var året då Jorge körde in sig. Nu är det Casey Closed, han är tvärslut - high fives....
Nu har jag inte läst hela tråden utan skriver mest för att reta gallfeber på folk!
Lorentzo är vassare än Rossi! Han ledde innan Rossi bröt sig, han kör som en gud. Tror inte att Rossi rått på honom om han varit med idag. Rossis dagar är över, IMHO.
Stoner gjorde faktiskt ett toppenräjs då han startade som en blind pensionär och låg sist och körde upp sig till en 5:e plats.
Hayden är stabil i sann Alban-klass, dock inte bäst och sitter på en för tillfället osäker båge.
MotoGP-föraren med mest potential just nu är Spies. Pallplats på sitt 5:e räjs med en monsteryamma... Det är respekt!
Så, kasta på nu!
![]()
Ingen kommer reta sig på detta, din koll lägger dig i samma fack som AdNaN_ganGstER
fast hayden är nog den av alla förare som skulle jubla mest ifall de tog bort TC. kommer ihåg kvalet tror de var indianapolis då han körde runt på sladd på hal asfalt.
Det enda som retar mig är att du tror att du retas.. Det bjuder jag dock på. Gillar att reta folk.
Han har inget speciellt bara.
Mest värt var dock att Hayden som vanligt gjorde bort sig
Spies har annars verkligen gjort sig känd som de stora gesternas man - alla minns väl hans överdrivna glädjeyttringar i WSBK?Man kan notera Spies likgiltighet inför första pallplatsen. Det är nog svårt att glädjas när man inte fått fajtas med nån som är nåt.
Spies har annars verkligen gjort sig känd som de stora gesternas man - alla minns väl hans överdrivna glädjeyttringar i WSBK?![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |