Airasia british grand prix

800cc eran var väl annars då Pedrosa skulle få en cykel som passade perfekt och sedan rada upp titlar! 990cc var ju för stor och .. etc etc etc :rolleyes:

800cc eran var väl annars då Pedrosa skulle få en cykel som passade perfekt och sedan rada upp titlar! 990cc var ju för stor och .. etc etc etc :rolleyes:
Apropå ondskans axelmakter eller? :D
Skillnaden är att jag tror du stör dig på Pedrosa på allvar. Hayden är ju en medelmåtta men det är kul att hacka på honom.

Hayden är ju en medelmåtta men det är kul att hacka på honom.
Nog för att startfältet är tunt, men om fjärdeplatser är medelmåttligt så är ju fältet bara sju förare :krama
En toppförare med en VM-titel. Men visst är det ingen Rossi eller Jorge.

Apropå ondskans axelmakter eller? :D
Skillnaden är att jag tror du stör dig på Pedrosa på allvar.QUOTE]

Ett mynt har två sidor och jag har lidt många ggr med Dani när han skadat sig svårt, därför var det skönt att se han gå igen i lördags..

Känslan hos mig att Nicky gett flera sömnlösa nätter på SH än Dani någonsin kommer att förmå går inte att ta miste på :krama

Last edited:
Äsch, han dansade en sommar. Det var när 800 var nytt och teamet hade något som ingen annan hade. Sedan åkte bakom Vale lite året efter av bara farten. Men det var året då Jorge körde in sig. Nu är det Casey Closed, han är tvärslut - high fives....

Haha, han är inte slut, han har bara otur. :)

Ett mynt har två sidor och jag har lidt många ggr med Dani när han skadat sig svårt, därför var det skönt att se han gå igen i lördags..

Känslan hos mig att Nicky gett flera sömnlösa nätter på SH än Dani någonsin kommer att förmå går inte att ta miste på :krama
Om du tror jag har legat sömnlös pga Hayden så måste jag göra dig besviken.

Nog för att startfältet är tunt, men om fjärdeplatser är medelmåttligt så är ju fältet bara sju förare :krama
En toppförare med en VM-titel. Men visst är det ingen Rossi eller Jorge.
Han har inget speciellt bara.

Last edited:
Äsch, han dansade en sommar. Det var när 800 var nytt och teamet hade något som ingen annan hade. Sedan åkte bakom Vale lite året efter av bara farten. Men det var året då Jorge körde in sig. Nu är det Casey Closed, han är tvärslut - high fives....

Njae... det är nog lite önsketänkande från din sida att han skulle vara slut... en liten svacka möjligen. Wait and you will all see :yoparty

Nytt lopp redan nästa helg :yoparty Och en ny chans för Stoner att ge igen :banana

Nu har jag inte läst hela tråden utan skriver mest för att reta gallfeber på folk! :tungan

Lorentzo är vassare än Rossi! Han ledde innan Rossi bröt sig, han kör som en gud. Tror inte att Rossi rått på honom om han varit med idag. Rossis dagar är över, IMHO.

Stoner gjorde faktiskt ett toppenräjs då han startade som en blind pensionär och låg sist och körde upp sig till en 5:e plats.

Hayden är stabil i sann Alban-klass, dock inte bäst och sitter på en för tillfället osäker båge.

MotoGP-föraren med mest potential just nu är Spies. Pallplats på sitt 5:e räjs med en monsteryamma... Det är respekt!

Så, kasta på nu! :D

logotredcfgtproduct-3116.jpg

Värt med Spies som körde bra. Inte helt oväntat med RdP dock. Såg ju ut som rena halkbanan efter bara 10 varv. Mest värt var dock att Hayden som vanligt gjorde bort sig, när det för en gångs skull såg ganska bra ut, så kör han bort sig och förlorar platsen till sin landsman, idag kommer i alla fall jag sova gott.

Nya banan var outstandning

Nu har jag inte läst hela tråden utan skriver mest för att reta gallfeber på folk! :tungan

Lorentzo är vassare än Rossi! Han ledde innan Rossi bröt sig, han kör som en gud. Tror inte att Rossi rått på honom om han varit med idag. Rossis dagar är över, IMHO.

Stoner gjorde faktiskt ett toppenräjs då han startade som en blind pensionär och låg sist och körde upp sig till en 5:e plats.

Hayden är stabil i sann Alban-klass, dock inte bäst och sitter på en för tillfället osäker båge.

MotoGP-föraren med mest potential just nu är Spies. Pallplats på sitt 5:e räjs med en monsteryamma... Det är respekt!

Så, kasta på nu! :D

logotredcfgtproduct-3116.jpg

Ingen kommer reta sig på detta, din koll lägger dig i samma fack som AdNaN_ganGstER

Last edited:
fast hayden är nog den av alla förare som skulle jubla mest ifall de tog bort TC. kommer ihåg kvalet tror de var indianapolis då han körde runt på sladd på hal asfalt.

Ingen kommer reta sig på detta, din koll lägger dig i samma fack som AdNaN_ganGstER

Vet inte om det var en komplimang eller förolämpning men gissar på det sista :D. Det bjuder jag dock på. Gillar att reta folk.

Min åsikt står dock fast. Hade inte Rossi brutit sig hade han fortfarande varit tvåa.

fast hayden är nog den av alla förare som skulle jubla mest ifall de tog bort TC. kommer ihåg kvalet tror de var indianapolis då han körde runt på sladd på hal asfalt.

Exakt, röstar för coilovers, ballongdäck och plåtfälgar. Är vi tillräckligt mycket bakåtsträvare kanske vi slipper hojen i framtida tävlingar och nöjer oss med käppen och hjulet

Var det förresten nån mer än mig som ryckte till när Cluzel ritade svart streck med framhjulet på slow down lap? :D

Man kan notera Spies likgiltighet inför första pallplatsen. Det är nog svårt att glädjas när man inte fått fajtas med nån som är nåt.

Man kan notera Spies likgiltighet inför första pallplatsen. Det är nog svårt att glädjas när man inte fått fajtas med nån som är nåt.
Spies har annars verkligen gjort sig känd som de stora gesternas man - alla minns väl hans överdrivna glädjeyttringar i WSBK? ;)

Spies har annars verkligen gjort sig känd som de stora gesternas man - alla minns väl hans överdrivna glädjeyttringar i WSBK? ;)

Ja, det var ett evigt hoppande och studsande och badande i dammar. Vilken pajas.

Edit: Jag kanske förväxlar honom med nån annan...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph