Airasia british grand prix

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Stoner viftar sin vana trogen vilt åt en annan förare, Espargaro den här gången. Är det bara jag som tycker han beter sig som en f**ta på banan allt för ofta?


Syntes oxå tydligt i depå att han var allt annat än i balans..

Mille Grazie:Bugar

RdP brukar iofs kvala bra men har ju sett ovanligt jämn ut denna helg...

Absolut en positiv överaskning (jämnheten) :tummenupp
 
Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Pedrosa är ju inte dummare än att han ligger kvar vid bankanten en extra stund, så en gulflagg kanske kan hindra de andra från att ta hans förstaledstart ifrån honom. Efter en kort teaterföreställning läkte han magiskt ihop under ambulansfärden. Otroligt.
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Nope, det känns lite som att han lagt sig till med divalater och primadonnafasoner lite för snabbt och visar dom lite för ofta... Fortfarande finns ju för det mesta betydligt mer meriterade förare på banan som klarar sig utan en massa gestikulerande och att det finns andra förare på banan under ett kval kan väl knappast komma som en överraskning varje gång? Billigt...

...Är det bara jag som tycker han beter sig som en f**ta på banan allt för ofta?

Herre i sitt hus... Up my hairy a**, jag vet...:glömdet Tydligen sa de bägge huvudpersonerna "ja" i alla fall, om nu någon skulle ha tvekat kring utfallet. Då är väl ett GP kval betydligt intressantare och mer oförutsägbart, men jag har tydligen missat något fundamentalt..?
Men vaffan Roffe nu sjönk du .... :D...
 
Last edited:

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Pedrosa är ju inte dummare än att han ligger kvar vid bankanten en extra stund, så en gulflagg kanske kan hindra de andra från att ta hans förstaledstart ifrån honom. Efter en kort teaterföreställning läkte han magiskt ihop under ambulansfärden. Otroligt.

Rött kort :mad:


:rolleyes:
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Stoner viftar sin vana trogen vilt åt en annan förare, Espargaro den här gången. Är det bara jag som tycker han beter sig som en f**ta på banan allt för ofta?

Jag har sett allas vår V. Rossi sparka på en annan förare på ett kval. Det var iofs på 1900-talet nån gång, så det kanske är preskriberat.
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Heja Randy!!

Blir riktigt glad om han kan ta en seger imorn, vore hur kul som helst! Stort att ett litet privat team kan vara med så pass bra, kul att han håller sej på hjulen numera.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Heja Randy!!

Blir riktigt glad om han kan ta en seger imorn, vore hur kul som helst! Stort att ett litet privat team kan vara med så pass bra, kul att han håller sej på hjulen numera.

Fast vad var mer passande än när just även RdP avslutade kvalet med en lowsider :D
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Några förares röster om åter uppvaknande MGP banan Silverstone ..

Silverstone itself deserves a massive pat on the back for the work that's been done here. The facilities leave Donington in the shade and the track modifications are absolutely first-class as well. All the riders have had praise for the place, leaving Donington a distant memory already. Spies said it was "super fun" and "really fast in a lot places." Colin Edwards found it "absolutely awesome." Aleix Espargaro declared he was in love with the place. Even Stoner, not often one for dishing out lavish praise said, ""The layout of the track is simply fantastic. It is great fun to ride and some of the corners are awesome."
 

MC Doktorn

Guest
Illavarslande om man inte ställer sig upp efter krasch.

PA766693.jpg



Forumregler
 
Last edited:

Aknot

fumbbl.com
Gick med
1 May 2007
Ort
Ljungby
Hoj
SV1000N -03
Mycket Honda krascher. För övrigt tror jag på skräll.

1. Dovi
2. Spies
3. Stoner
4. Melandri
5. Barbera
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top