Ah, nu är den beställd!

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Det var nog på håret, men en av dem blev iallafall min till slut. Hojsemestern börjar tidigt i år känns det som. Blir nog förresten ganska lång också kan jag säga.... :banana

Funkar det bra med mjuka sidopackväskor på R-hojar tro?

Bifogat

• repsol-honda.jpg
    repsol-honda.jpg
    33.7 KB · Visningar: 429
kajlyl skrev:
jag skulle stasat på tankväska och rygsäck
Mmmm..Ryggsäck funkar ju skapligt faktiskt. Så länge inte innehållet far ut över motorvägen pga att man stängt den slarvigt. Men sånt händer ju aldrig mig, man är väl inte dum! :tomten

Får göra lite empiriska tester innan jag börjar touRRa på allvar.

hrc skrev:
Det var nog på håret, men en av dem blev iallafall min till slut. Hojsemestern börjar tidigt i år känns det som. Blir nog förresten ganska lång också kan jag säga.... :banana

Sweet! Jag har oxå letat mjuka sidopackväskor men det e svårt när man har highpipe. För dig lär det finnas ett gäng iaf.

Ryggsäck tycker jag suxxar när man ska highspeed toura.

Sidopackväskor och tankväska skulle jag satsa på!

grattis!! riktigt ball hoj...bladen är riktigt snygg i den där färgsättningen, hur många ex finns det av den i Sverige??

Last edited:
Lill-Duccen skrev:
grattis!! riktigt ball hoj...bladen är riktigt snygg i den där färgsättningen, hur många ex finns det av den i Sverige??
Thanx. Såg siffran 20 någonstans. Tror det var Hondabladet. Men jag pratade med en på ett Hondacenter, han sade att de olika europeiska agenturerna dealar med varandra för att täcka brister som uppstår i ett visst land. Replikor är tydligen helt stendöda på vissa marknader. Så det kan väl ha kommit 20 till. Fast det spelar ingen roll, de är tillräckligt ovanliga ändå...

UrbanTiger skrev:
Äsch, en dekaltrimmad surhäck. Överpris får du säkert betala också.
Just det ja. De kostar ju faktiskt mer än de vanliga. Larvigt att betala extra för att göra reklam för något. :gnissla Snacka om lyckad "branding".

Får väl iallafall försöka tigga till mig några burkar kedjesmörja av det aktuella företaget. :lol

JoUh skrev:
Klockren!!

...för att vara hynda.. :pannkyss

Va f*n menar du me det? :tungan

Grattis till en myyycket vacker hoj!

En fråga till alla SH:are bara.....tar man inte en liten risk att åka med ryggsäck? Jag menar om man klotar kan det väl inte vara så skönt med en klump på ryggen? :confused:

En sporthoj blir nästan alltid snygg med en välgjord replikadekor. Och denna ser ambitiös ut. Men svår att förväxla med originalet.

honda_rc211v_2003_01.jpg

Bifogat

• rc211v.jpg
    rc211v.jpg
    65.2 KB · Visningar: 209
  • repsol-cbr.jpg
    repsol-cbr.jpg
    57.1 KB · Visningar: 176
Last edited:
Grattis!! Själv hämtar jag en svart i morgon, ville inte göra gratis reklam när jag hamnar på alla polis videos (pga för långsam körning på motorvägen...) :yoparty

hrc skrev:

Grattis!
Min Repsol kommer nästa vecka..

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!