Ah, nu är den beställd!

RoLLER skrev:
Sweet! Jag har oxå letat mjuka sidopackväskor men det e svårt när man har highpipe. För dig lär det finnas ett gäng iaf.

Ryggsäck tycker jag suxxar när man ska highspeed toura.

Sidopackväskor och tankväska skulle jag satsa på!

Vaddå, är det svårt att leta när man har highpipe? :hihi

hrc skrev:
Mmmm..Ryggsäck funkar ju skapligt faktiskt. Så länge inte innehållet far ut över motorvägen pga att man stängt den slarvigt.
Been there, done that. Kostade mig 1400 eftersom det låg en nyckel där som inte fick kopieras :yoparty

Patan skrev:
Väldigt fin!
Får man fråga vad den kostar att försäkra?
För mig skulle den kosta 1750/mån helförsäkr,då kan man även ställa av den.
Hondas egen försäkr på if kostar 15000/år men då kan du inte ställa av + att du har 15000kr i självrisk på vagnskada.

hrc skrev:
Det var nog på håret, men en av dem blev iallafall min till slut. Hojsemestern börjar tidigt i år känns det som. Blir nog förresten ganska lång också kan jag säga.... :banana

Funkar det bra med mjuka sidopackväskor på R-hojar tro?

Snygg som fan! Grattis!!!!!!!!

Jag är såååå djävla avis. Om jag skulle skaffat en radfyra, hade det blivit denna :yoparty .

Mkt nöje denna säsong då :)

Slangen_2 skrev:
Grattis!! Själv hämtar jag en svart i morgon, ville inte göra gratis reklam när jag hamnar på alla polis videos (pga för långsam körning på motorvägen...) :yoparty
Mmmm. Stod länge och blängde på en svart och det var inte helt enkelt att bestämma sig, den är också grym. Praktiskt är att smuts och oljestänk inte syns så bra. Vad gäller ordningsmaktens härjningar på vägarna så är det inget problem, jag kör då aldrig för fort. Funderar faktiskt på att sätta på ett rejält stuntdrev för att få ner den hiskeliga toppfarten något och kunna slanga lättare. :näsblod

Patan skrev:
Väldigt fin!
Får man fråga vad den kostar att försäkra?
Ringde mitt nuvarande bolag och fick 168.000 till svar. Fan vad skönt det vore att kunna svara "Oj det var värst! Jaja, ni skall väl också leva. Jag tar den. Från och med imorgon då tack.." och höra reaktionen från snubben i andra änden. :lol

Tror inte de vill ha mig som kund. If.. kunde bättre, 10' för halvförs. helår.

Nyteknik skrev:
En sporthoj blir nästan alltid snygg med en välgjord replikadekor. Och denna ser ambitiös ut. Men svår att förväxla med originalet.

Vad är likt där egentligen? Nada... Racehojen ser så där skrotig ut som en racer ska vara. =)

Grattis!!
Jag provsatt en på Bike i Trollhättan och var nära att slå till!

Hade den sett ut som R1:ans ducce 748/916/996/998 inspirerade stuk så hade valet blivit en CBR! Men de skall envisas med ett fult utblås och det går bara inte se mellan fingrarna :)

Men grattis och hoppas du blir nöjd !!

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey