After Work på fredag!

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Jag har ju faktiskt jobbat två veckor nu vilket måste betyda att jag kan gå på "After Work" istället för "After Freeday" :)
SÅ vi tänkte ta en AW på EXCET imorron vid 17-18 nån gång :)
Nån fler som är sugen??

1. Sienna + 1,2,3 lr fler :)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Det krockar lite med en annan grej, men det är inte omöjligt att det kan bli Excet senare på kvällen. Ska hålla koll efter er i så fall. :hej

Det hade varit roligt men jag får besök så jag kan inte.

Är det någon som ska ut på lördag så hör av er! :öl

1. Sienna + 1,2,3 lr fler
2. Farfar:tummenupp
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

1. Sienna + 1,2,3 lr fler
2. Farfar
3. Viggo
4. Styret
5. Pacman?
6.
7.
8.
9.

jag å nåra till kanske går dit, men eftersom att jag bara känner farfar så får jag väl hålla koll efter honom å få resten på köpet isåfall =)

okej, om du ser nåt pucko gå runt å ropa "sporthoj, sporthoj" så kan ni ju svara =)

hehe, hoppas ni hade kul, jag kom till garderoben, sen såg jag att två av mina polare inte kom in ( vakten tyckte dom hade druckit för mkt, dom var typ helt nyktra til motsats från oss andra =) )så de va bara å gå ut igen å gå till nästa ställe... bra vakter...

hehe, hoppas ni hade kul, jag kom till garderoben, sen såg jag att två av mina polare inte kom in ( vakten tyckte dom hade druckit för mkt, dom var typ helt nyktra til motsats från oss andra =) )så de va bara å gå ut igen å gå till nästa ställe... bra vakter...

inte första gången dom är såna på Exet jag och polaren blev nekade för att vi hade hål i öronen det va provocerande för något år sen

Helt nyktra va vi med så frågade om vakt nr och anmälde aset :näsblod

Svaret hos polisen va bara "Vi har en hel bunt anmälningar på dem"

ja, de verkade nästan som nåt sånt, lite jävligt, well well, vi får la se om man kommer in på wcx då nästa helg istället kanske?? se om man kan få me sig nåra stollar dit =)

ja, de verkade nästan som nåt sånt, lite jävligt, well well, vi får la se om man kommer in på wcx då nästa helg istället kanske?? se om man kan få me sig nåra stollar dit =)

Därav brukar jag undvika flera av klubbarna i gbg. Står det en broiler utanför som väljer och vrakar vem som ska få gå in, så brukar jag prioritera bort det stället.
Inte roligt när det är på det viset. Nöjet med att gå ut försvinner ofta redan vid entrén även om man kommer in.

Själv har jag endast haft problem en gång med att komma in på div. ställen i Göteborg, och då var jag redigt full, betyder det att jag är snygg och önskvärd i baren? :cool:

Själv har jag endast haft problem en gång med att komma in på div. ställen i Göteborg, och då var jag redigt full, betyder det att jag är snygg och önskvärd i baren? :cool:

Klart du är önskvärd i baren när du sparat in soppapengar en hel säsong ;)

jag ska fan stå utan för och leka vakt pitt "aja aj du är för fullt klädd och får inte komma in vi har redan en djävul där inne"

tror ni det funkar :D :D

tur att man måste va utklädd, då vet du ju inte VEM du ska stoppa =)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien