After-Work i Lund 26 el. 27/11

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
After-Work i Lund 27/11

Eftersom vädret är tråkigt får man försöka hitta på annat än att köra hoj och vad kan vara bättre än en After-Work efter en hård dag på jobbet?

Minitoker och jag tänkte i alla fall ses för att ta ett par öl/cider, kanske käka en liten bit mat och prata om hur jobbigt det är att jobba och hur det är ännu jobbigare att inte kunna köra hoj längre, så varför dyker inte du också upp och gör oss sällskap?

Antingen blir det torsdag (26/11) eller så fredag (27/11). Klockslaget att ses bör väl bli kring 18:00-18:30. Platsen vet vi inte än, men under kvällen förflyttar vi oss kanske då omväxling förnöjer. Vi lämnar alltså det öppet att diskutera fram något vi alla tycker låter bra (vilket ju självklart kommer gå käpprätt åt... :hihi) Vi kan i alla fall göra ett försök. :tummenupp Lyckas vi inte komma fram till något så får Minitoker äran att bestämma dag, tid och plats.

Så... Är du en större tråkmåns än jag och stannar hemma, eller kommer just du att dyka upp på en supertrevlig After-Work? :)

Planen v1.0

Fredag 27/11 på Glorias, ca 18:30. Men ni kan ju komma tidigare eller lite senare ifall ni vill det.

Jag bokar inget då jag inte har en aning om vem eller vad som kommer.

Väl där, efter vi fått mat i magen, så diskuterar vi var vi ska gå vidare, ifall vi känner för det. Det gick ju jättebra att komma fram till saker här i tråden, så det kommer gå ännu bättre där. ;)

Planen v1.1

Bord är bokat för 10 personer på Glorias kl 18:30.

Menyn, vad som finns att välja på, finns här:
http://glorias.gastrogate.com/page/4

"Jag är trött på jobbet, vill dricka hela den gångna veckan i glömska och börja helgen med ett blankt papper"-listan (typ):

1) minitoker
2) Palle71
3) GSXR1100R
4) leica
5) Åsa
6) Gromit
7) aidem
8) Money
9) Tsunami
10) Harriet
11)
12)
osv

Last edited:
Hade varit kul på Fredag isf, man kan typ ses på Glorias eller nåt, lira biljard på Paradis (200 m från Glorias)... fast då får nog Palle boka spelbord för d brukar va rätt fullt på fredagar.

Vilken press du la på mig om man nu inte kommer fram till nått vettigt. Får väl gå ner och testa alla ställen innan veckans slut :fyllisar

Torsdag torsdag torsdag :tummenupp

Firmafest på fredag och biljard på lördag så torsdagen får det bli..........om jag får bestämma.

Torsdag torsdag torsdag :tummenupp

Firmafest på fredag och biljard på lördag så torsdagen får det bli..........om jag får bestämma.

Torsdag kan ja inte, Lördag kan jag inte heller, Söndag e komadag....

Det verkar redan gå åt... som förutspått. :D

Vilken press du la på mig om man nu inte kommer fram till nått vettigt. Får väl gå ner och testa alla ställen innan veckans slut :fyllisar

Tänkte det är bra träning för dig att ta svåra beslut då du i framtiden säkert blir avdelningschef eller något ditåt. ;)

Last edited:
Jag kommer gärna! Funkar båda dagarna för mig, men helst fredag.

Blir det fredag så kan jag nog tänka mig att haka på.. måste bara hem o lämna bilen och sedan lyckas ta mig tillbaka till Lund.

Några kan på torsdag och andra på fredag, hur blir det?

Inte jätte bra idé att sätta två olika datum då det alltid kommer finnas folk som kan ena dagen men inte andra. Så om ni inte vill ha after-work båda dagarna så är det bäst att sätta ett datum direkt. :tummenupp

Så dom som kan det datumet kommer, resten får hooka upp en annan dag. :)

My 2 cent.

Fredag kl 18 på Glorias är jag på :) (för att hjälpa minitoker med bestämmandet ;-))

Inte jätte bra idé att sätta två olika datum då det alltid kommer finnas folk som kan ena dagen men inte andra. Så om ni inte vill ha after-work båda dagarna så är det bäst att sätta ett datum direkt. :tummenupp

Så dom som kan det datumet kommer, resten får hooka upp en annan dag. :)

My 2 cent.

Jo, men jag ville mest få lite fart på tråden och göra alla förvirrade. Därav två datum och ingenting bestämt. :tummenupp

Men nu är förstainlägget uppdaterat...

Last edited:
Jo, men jag ville mest få lite fart på tråden och göra alla förvirrade. Därav två datum och ingenting bestämt. :tummenupp

Planen

Fredag 27/11 på Glorias, ca 18:30. Men ni kan ju komma tidigare eller lite senare ifall ni vill det.

Jag bokar inget då jag inte har en aning om vem eller vad som kommer.

Väl där, efter vi fått mat i magen, så diskuterar vi var vi ska gå vidare, ifall vi känner för det. Det gick ju jättebra att komma fram till saker här i tråden, så det kommer gå ännu bättre där. ;)

Ni som inte gillar planen får nu skälla på Palle då det var han som skrev upp den (även om vi efter många långa djupa diskussioner kom fram till den tillsammans) :)

Men nu är förstainlägget uppdaterat...
Bra där Palle :tummenupp
Ett tips kan dock vara att boka bord för, tja, 8 pers till kl 18.30. Kan ibland vara fullbokat på fredagar... Kommer inte alla så släpper vi platser, kommer det fler blir det bara mysigt :)

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla