blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
blir det någon fest eller 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

crashtestdummy skrev:jasså. jag har hört att läkare ganska obehindrat skriver ut 2L kemiskt ren sprit om året. det blir 5 liter utpätt. Det här är vad AP-läkare skriver ut. tänk då vad en narkosläkare måste kunna fixa![]()
![]()
![]()
![]()

crashtestdummy skrev:jasså. jag har hört att läkare ganska obehindrat skriver ut 2L kemiskt ren sprit om året. det blir 5 liter utpätt. Det här är vad AP-läkare skriver ut. tänk då vad en narkosläkare måste kunna fixa![]()
![]()
![]()
![]()

Skiter vi i... Bara vi blir glada.Kjelle skrev:Det som jag förfogar över, som man blir "glad" av, doseras i mikrogram, inte i liter.![]()
jaja, bara vi inte landar innan valborg så är jag nöjd.Kjelle skrev:Det som jag förfogar över, som man blir "glad" av, doseras i mikrogram, inte i liter.![]()

och för mig spelar det ingen rollcrashtestdummy skrev:jaja, bara vi inte landar innan valborg så är jag nöjd.![]()
amsterdam oxåSupermoto skrev:I Belgien sålde de faktiskt 96% sprit i butikerna :kocko![]()
:spy

precis som om du köpte sprit när det fanns trolltobak i affärn bredvid.blom skrev:amsterdam oxå![]()
skulle ha det till kaffetcrashtestdummy skrev:precis som om du köpte sprit när det fanns trolltobak i affärn bredvid.![]()
man måste se upp med vilka bakverk man köper... men som blåögd svensk så tror man ju att coffeshop har med kaffe att göra...blom skrev:skulle ha det till kaffet![]()
![]()
jo det kan man lugnt säga.. för inte fan åker jag dit för att köpa en sockerkaka som morsan kan baka hemmaMr Vader skrev:man måste se upp med vilka bakverk man köper... men som blåögd svensk så tror man ju att coffeshop har med kaffe att göra...![]()

|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026