adnan_gangster

Status
Ej öppen för fler svar.
Mögel skrev:
Fan när man läster sånt här tjänst det nästan som man ska skita i nummer plåten.... :huvet
Yep min rök föra nga veckor sedan.... efter att ett solklart fall av "VV info som gav tjuven hojen" här på SH.. tänkte jag, that's it! och så rök den.. har inga problem med att betala de böter man får för att inte ha regskylten. För precis som man läser här händer det i princip inte ett jävla skit för de som snor våra hojar :mad:

/Cel

R1 Jonaz skrev:
ok rätta mig om jag har fel men visst fan poserar pungråttshjärnorna runt en bmw m3???eller??

den här lilla ponken skulle behöva en ride i skuffen på min bmw runt sverige o visas upp för alla hojåkare...givetvis får han ligga i skuffe invirad i plastsäck så det inte blir så mkt skit i min baklucka.....sedan ut med han i skogen o låta han få sina knän avskjutna...sedan bakluckan igen o hem till landskrona med aset som kan få visa polarna hur tuff han e......
Bara att åka o hämta...vart finns han??? :)

Eller ett hästhuvud i hans säng när man väl hittar honom? :cdevil

Who Tha Fuck Is Adnan...

What´s The Big Problem... Vet ni vem d e så´e d väl bara å åka ner ett par stycken, binda han vid bakhjulet å dra iväg en burnout. Låt han andas in lite härliga gummirester från bakhjulet så får vi se om han tycker motorcyklar e lika roliga. Behövs inga HD lirare för d.... Dem kan ju inte ens göra Burnouts hehehe..... good luck

han kan få suga min balle, jag tvivlar på att han har nåt val om jag skulle stå där ensam med honom

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back