adnan_gangster

Status
Ej öppen för fler svar.
:machinegu :crash ...stackars lilla Adnanpungråtta och hans dagis kompisar
 
Vet inte om just adnan är med, men "gänget" som snodde hojar sladdar runt i en m3a på streetracen i lödde på torsdagar
 
den som sladdar runt inne ibland åskådare och har dekalen "pengar är bara papper" ?
 
Nitrogen skrev:
Jag försökte övertala min farsa, som kör HD, att åka ner dit med sina polare på semestern och jävlas lite med dom.
Och ett tag hade jag planer på att gå över till HA's högkvarter, då jag jobbade i lokalerna bredvid i sommras hähä. Men dom såg så läskiga ut så jag drog mig för att gå in där :P
Jag håller hursomhelst tummarna för att skitungen snor fel hoj.
Och vad hade du bett/frågat HA om att göra då? :corn
 
IronMike skrev:
:yoparty .. blöjkrig yippiee

Skämt å sido, tror dom är för "överlägsna" gentemot "vår vän" adnan, och därmed skonar livet å hedrar han för att han va tuff å våga stjäla av dom. Nee, bäst vore väl om han tog en hoj av ett psyko som åkte hem till han med knogjärn å såna grejjor, brassa in säften. :tummenupp

haft en del kontakt me HA killar genom mitt förra jobb.... man kan göra och säga rätt mycket innan dom bli purkna (mycket trevliga killar) men deras ögonstenar till hd:s ska man ge faan i. :mattias
 
dsoders2 skrev:
haft en del kontakt me HA killar genom mitt förra jobb.... man kan göra och säga rätt mycket innan dom bli purkna (mycket trevliga killar) men deras ögonstenar till hd:s ska man ge faan i. :mattias
Bra att veta i framtiden :tummenupp :hördu
 
stoppa honom i en låda skicka den till sibiriens mörkaste hörn och lämna ansändar fältet tomt.

G-MAN skrev:
Bra att veta i framtiden :tummenupp :hördu

skulle aldrig ringa dom killarna om det inte va så att barn(har inga än) eller familj va i direkt fara.... håller mig helst utanför deras organisation.

men va faan vi håller la om varandra om nått skulle hända :tummenupp
 
dsoders2 skrev:
stoppa honom i en låda skicka den till sibiriens mörkaste hörn och lämna ansändar fältet tomt.



skulle aldrig ringa dom killarna om det inte va så att barn(har inga än) eller familj va i direkt fara.... håller mig helst utanför deras organisation.

men va faan vi håller la om varandra om nått skulle hända :tummenupp
Fan detta låter ju underbart :)
 
Jag skulle helst se adnan inlåst i säkerhetslabbet på smittskyddsinstitutet...

Gärna med blödarfeber eller nåt liknande skojsigt.
 
Min hoj blev stulen för bara 3 veckor sedan och hittades i Landskrona... och nej, han har inte åkt fast.

Larvigatan i Lanskrona... min cykel stod låst under en presenning utanför ett betongblock där...

Polisen berättade också om en snubbe som hade åkt fast på bar gärning.. i hans mobil hade dom hittat 5 sms från vägverket där han hade kollat upp hojar... 2 av dom hojarna som han hade sms på blev stulna någon dag senare, och så blev han tagen när han försökte sig på den 3'e hojen som han hade sms på.

Men han var bara in o vände en runda hos socialen sen var han ute igen.. så poliserna var ju själva ganska uppgivna..

Nu har jag varit hojlös i 3 veckor och fler veckor blir det för att reparera den... och såklart 3000 kr fattigare (självrisk) :rolleyes:
 
flipm0de skrev:
Min hoj blev stulen för bara 3 veckor sedan och hittades i Landskrona... och nej, han har inte åkt fast.

Larvigatan i Lanskrona... min cykel stod låst under en presenning utanför ett betongblock där...

Polisen berättade också om en snubbe som hade åkt fast på bar gärning.. i hans mobil hade dom hittat 5 sms från vägverket där han hade kollat upp hojar... 2 av dom hojarna som han hade sms på blev stulna någon dag senare, och så blev han tagen när han försökte sig på den 3'e hojen som han hade sms på.

Men han var bara in o vände en runda hos socialen sen var han ute igen.. så poliserna var ju själva ganska uppgivna..

Nu har jag varit hojlös i 3 veckor och fler veckor blir det för att reparera
den... och såklart 3000 kr fattigare (självrisk) :rolleyes:


Fan när man läster sånt här tjänst det nästan som man ska skita i nummer plåten.... :huvet
 
ok rätta mig om jag har fel men visst fan poserar pungråttshjärnorna runt en bmw m3???eller??

den här lilla ponken skulle behöva en ride i skuffen på min bmw runt sverige o visas upp för alla hojåkare...givetvis får han ligga i skuffe invirad i plastsäck så det inte blir så mkt skit i min baklucka.....sedan ut med han i skogen o låta han få sina knän avskjutna...sedan bakluckan igen o hem till landskrona med aset som kan få visa polarna hur tuff han e......
Bara att åka o hämta...vart finns han??? :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top