adnan_gangster

Status
Ej öppen för fler svar.

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
Någon som hört mer om honom? Följde disskusionen om honom och hans blöjgangsters till polare ett bra tag och jag kan säga att jag var måttligt förbannad. :mad:
Nåväl, någon som sett,hört,vet något om hur det går där nere i Landskrona?
 
G-MAN skrev:
Jag tror att den jäveln åkte fast och sitter på hem??? :va :confused:
Rätta mig om jag har fel

Hem?! Han får med andra ord åka på lyxkryssning i västindien med ett gäng andra smågangster för att lära sig om samarbete och gemenskap, eller vad det nu är dom lär ut på dom där resorna.
Stryk ska han ha! :4skrika
 
Jag har löpande kontakt med KUT'en (Kriminalens underättelse tjänst) i Helsingborg.

Jag kommer att skriva en tråd när det finns något att berätta.
 
Nitrogen skrev:
jag kan säga att jag var måttligt förbannad. :mad:

Kan säga att jag var mer än måttligt förbannad...

Tänker på egen hoj, och den hjälplöshet man står inför då det gäller sådana här brott. Människor kan ha det svårt osv, men jag blir bara arg när jag tänker på Adnan och hans gäng.
 
zpeppy skrev:
Vad har ja missat...vem är adnan..?!


Ett kryp som ägnar/ägnade sig att sno bågar runt om & i Landskrona med sina blöjpolare. Därefter körde dem sönder bågarna & tog kort som dom lade upp på lunar. Tur han inte har lika många hjärnceller som bågar han snott...
 
Last edited:
[- sNaIjK -] skrev:
Ett kryp som ägnar/ägnade sig att sno bågar runt om & i Landskrona med sina blöjpolare. Därefter körde dem sönder bågarna & tog kort som dom lade upp på lunar. Tur han inte har lika många hjärnceller som bågar han snott...
Ok, tack för infon....då fattar jag...han verkar lite sådär i huvvet den killen.......
 
i dom tyngre mc-kretsarna så finns det ju rätt så onda typer.. att inte nån ids klämma åt småglinen..
 
Absinthe skrev:
i dom tyngre mc-kretsarna så finns det ju rätt så onda typer.. att inte nån ids klämma åt småglinen..

Ja, man önskar nästan att de snodde en HD från "fel" klubb.
 
Skalman skrev:
Ja, man önskar nästan att de snodde en HD från "fel" klubb.

Jag försökte övertala min farsa, som kör HD, att åka ner dit med sina polare på semestern och jävlas lite med dom.
Och ett tag hade jag planer på att gå över till HA's högkvarter, då jag jobbade i lokalerna bredvid i sommras hähä. Men dom såg så läskiga ut så jag drog mig för att gå in där :P
Jag håller hursomhelst tummarna för att skitungen snor fel hoj.
 
Nitrogen skrev:
Jag håller hursomhelst tummarna för att skitungen snor fel hoj.


Det kommer nog inte hända allt dom vill ha är r1 hoppas jag :näsblod
så dom inte snattar min hoj.. :(

Men det hade ju vart kul om dom tog en hoj från Hells Angels :hihi
 
Mögel skrev:
Det kommer nog inte hända allt dom vill ha är r1 hoppas jag :näsblod
så dom inte snattar min hoj.. :(

Men det hade ju vart kul om dom tog en hoj från Hells Angels :hihi
:yoparty .. blöjkrig yippiee

Skämt å sido, tror dom är för "överlägsna" gentemot "vår vän" adnan, och därmed skonar livet å hedrar han för att han va tuff å våga stjäla av dom. Nee, bäst vore väl om han tog en hoj av ett psyko som åkte hem till han med knogjärn å såna grejjor, brassa in säften. :tummenupp
 
IronMike skrev:
:yoparty .. blöjkrig yippiee

Skämt å sido, tror dom är för "överlägsna" gentemot "vår vän" adnan, och därmed skonar livet å hedrar han för att han va tuff å våga stjäla av dom. Nee, bäst vore väl om han tog en hoj av ett psyko som åkte hem till han med knogjärn å såna grejjor, brassa in säften. :tummenupp


Tror du allvarligt att dom skulle hedra honom för han tog deras hoj :va
Tror nog han hade fått smaka på lite smisk faktist!!!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top