ADHD - Lördag...

sven666 skrev:
jag är ledig på fredag så jag är på en tur, ring mig om du klarar lappen så grattar jag dig iallfall :tummenupp .. fast jag kör iof ganska fort :rolleyes:

Japp, vill inte för höga förväntningar förrän kortet är i näven :gnissla
Men jag slår en signal isåfall... :tummenupp

sven666 skrev:
jag är ledig på fredag så jag är på en tur, ring mig om du klarar lappen så grattar jag dig iallfall :tummenupp .. fast jag kör iof ganska fort :rolleyes:

micke- gixxer.. jag.. aldrig! äh de va väl en godkänd burn för f*n.. :fatta! nästa gång är dte du som burnar vid knalleköket då så vi får se en "riktig" rökare :7peta

felix- sluta upp med dina solo fasoner nu.. ut med adhd istället :tummenupp

en riktig börn?.... kolla in rullen så har ni en riktig burn.. både brett och okontrollerat! :tummenupp

Chille skrev:
en riktig börn?.... kolla in rullen så har ni en riktig burn.. både brett och okontrollerat! :tummenupp

hmm av nån konstig anledning har jag ett snutt med den och bennyhill musiken??? :confused:

ed klockrent nog heter den också chille_vurpar :lol finns på DC för alla er chille fans :tummenupp

sven666 skrev:
hmm av nån konstig anledning har jag ett snutt med den och bennyhill musiken??? :confused:

ed klockrent nog heter den också chille_vurpar :lol finns på DC för alla er chille fans :tummenupp

Hahah. Wonderbar! :tummenupp

sven666 skrev:

kanske borde klippa till en ny liten snutt...

GSXR1000 Vs VTR firestorm?

:hihi

Chille skrev:
kanske borde klippa till en ny liten snutt...

GSXR1000 Vs VTR firestorm?

:hihi

sure.. ut på kinnavägen bara så ska alla få se hur ett firestorm :arsele ser ut :tungan

vem som helst kan köra fort raktfram :D :näsblod

sven666 skrev:
sure.. ut på kinnavägen bara så ska alla få se hur ett firestorm :arsele ser ut :tungan

de gick fort i kurvena men lite fortare på alla rakor som kom i sikte!! :tummenupp :tummenupp score möjlighet: 10/10

$noop skrev:
Hur ser det ut denna veckas helg? Får väl kanske körkortshelvetet på fredag *ber till gud* :Bugar
Då jävlar...eller :va

Nä, jag hoppas det finns någon som inte har ett behov av att alltid ligga i över 200 blås, vill ju inte gärna testa mina gränser på direkten. Jag har ju bara haft uppe gumman i 170 än så länge. Dessutom vill jag gärna ha kvar kortet mer än EN dag.

Det blir väl du och jag som ligger sisst antar jag. :rolleyes:

sven666 skrev:

det finns inte en janne att du kör ifrån mig på kinnavägen... tyvärr. :)

Tobbecoolio skrev:
Det blir väl du och jag som ligger sisst antar jag. :rolleyes:

Glöm inte mig... Jag låg pressad på tanken i 240 km/h på rakorna och hela tiden såg jag dig långt bakom mig,
Fan måste ha en snabbare hoj...SKULLE KÖPT CHILLES!!!! :tummenupp

Vägra vurpa skrev:
Glöm inte mig... Jag låg pressad på tanken i 240 km/h på rakorna och hela tiden såg jag dig långt bakom mig,

nja.. inte för att vara taskig men tror att CBRen passar dig rätt bra just nu.. kör den tills du fått lite mer rutin på åkandet så du inte kör ihjäl dig :tummenupp

(DET kom väl från rätt käft :tungan )

Vägra vurpa skrev:
Om jag ska va helt ärlig så fanns tanken där att dra om dig :arsele
men jag trivs bättre med att ta det lungt och lukta på blommorna och njuta av naturen :tuttar :dummer hmmm.

sven666 skrev:
nja.. inte för att vara taskig men tror att CBRen passar dig rätt bra just nu.. kör den tills du fått lite mer rutin på åkandet så du inte kör ihjäl dig :tummenupp

(DET kom väl från rätt käft :tungan )

Du har faktiskt rätt, det har ju hänt minst en incident varje gång vi kört hittills... :död

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT