Lust for Life
Ninja Demon of Dirt
Tänkte att gänget kunde försöka samlas i helgen......
Någon som är sugen....
Någon som är sugen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fredag skulle passa bra. ska ut å äta med jobbet först bara och senLust for Life skrev:Tänkte att gänget kunde försöka samlas i helgen......![]()
Någon som är sugen....![]()

Tobbecoolio skrev:Fredag skulle passa bra. ska ut å äta med jobbet först bara och sen![]()
sven666 skrev:haha ja lördag passar bra för mig för på fredag är jag redan bokad.. åååh så bra det klaffar jämt![]()

Visst gör detsven666 skrev:haha ja lördag passar bra för mig för på fredag är jag redan bokad.. åååh så bra det klaffar jämt![]()
men vi synes väl en annan gång ....Tobbecoolio skrev:Visst gör detmen vi synes väl en annan gång ....

Eureka skrev:Hoppas jag o tjejen blir bjudna in i gänget till nästa säsong![]()
hehe...

sven666 skrev:tjejen iallafallhehe...
![]()
jag har hela lägenheten fullsmockad med hundratals arkadspel så här blire inge fest tyvärr, nån annan får ställa upp med lokal..![]()
sven666 skrev:min nya mobil: 0735841653
ring på den så jag får se om den funkar![]()

med tanke på min höga ålder så orkar jag inte hålla i gång 2 dar i radsven666 skrev:tja.. deltagandet va ju lite knapert.. hela 3st ADHD (som trots sitt ringa antal lyckades dominera konversationerna) marodörer.. sven-666-krascher, lustforörjan och fiR1stormtommy..![]()
det enda vi kom fram till va väl att det behövs en till ADHD fest där deltagandet fan får vara bättre.. kom igen nu gottfolk, fram med pluntorna så drar vi ut på stan!![]()
men nästa gång..........nästa gång ska jag delta. vi kanske borde röja runt i Alingsås på nästa "möte" om det går att ordna. dom kan behöva lära sig ett och annat där ute i skogen 
sven666 skrev:tja.. deltagandet va ju lite knapert.. hela 3st ADHD (som trots sitt ringa antal lyckades dominera konversationerna) marodörer.. sven-666-krascher, lustforörjan och fiR1stormtommy..![]()
det enda vi kom fram till va väl att det behövs en till ADHD fest där deltagandet fan får vara bättre.. kom igen nu gottfolk, fram med pluntorna så drar vi ut på stan!
kände att du&tjejkompisen kom lite på efterkälken från början.....
MÅSTE vara ute i tid när du festar med (sprit)eliten
.......slåss inte om det finns minsta chans att slippa

ja det är ju i fyllan som sanningen kommer framLust for Life skrev:Tobbecoolio: Alingsås låter som en kanonplan! Frågan är väl om ADHDs mest uppblåsta ego (Masterlord) vågar snacka hoj med oss andra mer realistiska och ärliga medlemmar![]()
Tobbecoolio skrev:ja det är ju i fyllan som sanningen kommer fram![]()

hm skit oxåLust for Life skrev:Eller hur![]()

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |