Adhd-fest

Lust for Life

Ninja Demon of Dirt
Gick med
12 Feb 2004
Hoj
Custom Suzuki GSX 750E 1981, ZX9R-98 Racer
Tänkte att gänget kunde försöka samlas i helgen...... :fyllisar

Någon som är sugen.... :confused:

Tobbecoolio skrev:
Fredag skulle passa bra. ska ut å äta med jobbet först bara och sen :fyllisar

haha ja lördag passar bra för mig för på fredag är jag redan bokad.. åååh så bra det klaffar jämt :P

sven666 skrev:
haha ja lördag passar bra för mig för på fredag är jag redan bokad.. åååh så bra det klaffar jämt :P

Lördagen passar bäst både för mig och Tommy........ :dricka

Ska vi vara i Kinna då.... :confused: kunde väl vara kul att gå ut på kvällen?? Är mer lämpligt att sitta i Gbg eller Borås isåfall......eller vad sägs :va

Eureka skrev:
Hoppas jag o tjejen blir bjudna in i gänget till nästa säsong :fyllisar

tjejen iallafall :tuttar hehe...

:näsblod

jag har hela lägenheten fullsmockad med hundratals arkadspel så här blire inge fest tyvärr, nån annan får ställa upp med lokal.. :gnissla

sven666 skrev:
tjejen iallafall :tuttar hehe...

:näsblod

jag har hela lägenheten fullsmockad med hundratals arkadspel så här blire inge fest tyvärr, nån annan får ställa upp med lokal.. :gnissla

Vi dricker/umgås i Kinna på Lördag då :tummenupp

Ringer ikväll om du har kvar samma nr fortfarande???

sven666 skrev:
min nya mobil: 0735841653

ring på den så jag får se om den funkar :P

Har skickat ett par sms, fått dom :confused:
Du kan väl slå en signal när bakfyllan sen igår börjar släppa :tummenupp

Ha det bra

bfsfnhklaköfgaeg agj öiojg adg kjshg

jorå har fått dina mess ser jag nu :P
ska bara nyktra till så jag kan köra ut så kommer jag sen :yoparty
drar med en polare eler två :tummenupp

tja.. deltagandet va ju lite knapert.. hela 3st ADHD (som trots sitt ringa antal lyckades dominera konversationerna) marodörer.. sven-666-krascher, lustforörjan och fiR1stormtommy.. :yoparty

det enda vi kom fram till va väl att det behövs en till ADHD fest där deltagandet fan får vara bättre.. kom igen nu gottfolk, fram med pluntorna så drar vi ut på stan! :fyllisar

sven666 skrev:
tja.. deltagandet va ju lite knapert.. hela 3st ADHD (som trots sitt ringa antal lyckades dominera konversationerna) marodörer.. sven-666-krascher, lustforörjan och fiR1stormtommy.. :yoparty

det enda vi kom fram till va väl att det behövs en till ADHD fest där deltagandet fan får vara bättre.. kom igen nu gottfolk, fram med pluntorna så drar vi ut på stan! :fyllisar
med tanke på min höga ålder så orkar jag inte hålla i gång 2 dar i rad :tungan men nästa gång..........nästa gång ska jag delta. vi kanske borde röja runt i Alingsås på nästa "möte" om det går att ordna. dom kan behöva lära sig ett och annat där ute i skogen :hihi

Jag är ledsen att jag varken hörde av mig eller deltog på festen.

Jag har haft fullt upp hemma och jag ska försöka skrapa fram pengar till en eventuell satsning på licens och grejor. Givetsvis ska jag försöka vara med på nästa happening.

Annars... var det fullt drag?... eller? ;)

sven666 skrev:

det enda vi kom fram till va väl att det behövs en till ADHD fest där deltagandet fan får vara bättre.. kom igen nu gottfolk, fram med pluntorna så drar vi ut på stan!

Var som vanligt kan man säga...........

Ska iallafall se till så att vi börjar dricka samtidigt nästa gång Johan...... :fyllisar kände att du&tjejkompisen kom lite på efterkälken från början..... :ajjabajja MÅSTE vara ute i tid när du festar med (sprit)eliten :D

Blir bättre ös när vi blir fler som har mc-intresse :tummenupp

Ska förresten stoppa händerna i fickorna nästa gång vi går ut......... har fan skitont efter att den dumma jävla träskallen på dansgolvet bestämde sig för att hans näsa och min högerhand borde mötas...hårt :näsblod

Självförsvar får tilläggas :angel .......slåss inte om det finns minsta chans att slippa :pannkyss

Chille: Finns inga ursäkter :FU
Hur går sparandet???

Tobbecoolio: Alingsås låter som en kanonplan! Frågan är väl om ADHDs mest uppblåsta ego (Masterlord) vågar snacka hoj med oss andra mer realistiska och ärliga medlemmar :tungan

Last edited:
Lust for Life skrev:
Tobbecoolio: Alingsås låter som en kanonplan! Frågan är väl om ADHDs mest uppblåsta ego (Masterlord) vågar snacka hoj med oss andra mer realistiska och ärliga medlemmar :tungan
ja det är ju i fyllan som sanningen kommer fram :tummenupp

*/ ?>
Back