ADHD fest?

Det känns som att vi kör, förmodligen i Eagles Klubbstuga ute på viared.
Vi skippar maten och kör igång vid åtta tiden, schyssta priser i baren. :fyllisar
150 spänn förskotts betalning, 300 för icke föranmälda.
Det är bara komma in till mig på firman och pröjsa om ni är på.
Skicka ett PM om ni har några frågor!

Men hur gamla är ni egentligen gubbar? Vet inte om jag vågar släppa los er med småflickorna... :hihi

Last edited:
Haha, nu blev Chille nyfiken... :)

Själv e jag 25, så det är nog inga problem.
Jag är van vid 18-åringar... Vet hur dem ska tas... :tummenupp

Chille skrev:
Sa någon tolv brudar?

:)

vaddå, vill liam ha en halvbror? :tungan :hihi

jag är 43 men smooooth with da ladies :tuttar :yoparty

eagles stugan har man ju varit vid några gånger.. hehe.. man blir inte lynchad däruppe då? :rolleyes:

The Great Masterlord e nog lite för gammal för dessa unga köttstycken, så han får nog ligga hemma och pilla lite ludd ur naveln... :hihi

Lynchad i Eagles stugan är väl ingen större risk, kommer ju inte vara så mycket Eaglare där ändå...

hur ser det ut på festfronten nu då?

fyttar till GBG i början av januari.. så kanske kan ha utflyttningsfest :banana

sven666 skrev:

Jasså du har fått tag på en lägenhet nu, och du vill ha hjälp att flytta arkadspel eller :hihi , fast en utflyttningsfest låter ju trevligt.......när ??

Tobbecoolio skrev:
Jasså du har fått tag på en lägenhet nu, och du vill ha hjälp att flytta arkadspel eller :hihi , fast en utflyttningsfest låter ju trevligt.......när ??

tja vi sa väl adhd fest första helgen i januari??, lika bra att tajma in bägge.. bjud med så många ni vill, ska ju ändå flytta! :yoparty :fyllisar :zpy

ääh arkadmaskinen väger så lite så, och du glöm inte vem som knuffade runt din bil i snörusket innan i vinter ;) :tungan

det blidde en på hisingen (ganska nära jakob typ) tillslut.. får duga sålänge tills man lyckas scamma till sig en lite centralare ;)

sven666 skrev:

LFL är fortfarande sugen på PARTY.......... :fyllisar

Har varit nykter i......hm :va ..............länge är det iallafall :(

Kan inte vara med på nyårskalaset tyvärr...........ska fira med flickvännens familj :trött

fest hos mig första helgen i januari som sagt, spika datumet folks!! kombinerad utflyttningsfest så har ni nån polare (lite brudar hade ju varit trevligt tex ;) ) så är det lungt om dom hakar på.

:fyllisar ös, öl, fylla och skrönor utlovas i ofantliga mängder :yoparty

ey hur blev det med nyårsfesten förresten????

men kan ni vakna till liv för fan!! vad är detta!?!?!? :mad: :confused:

ED: haha exet påstår att hon va i eagles stugan på fest, så ni va där ändå?

Last edited:
sven666 skrev:
fest hos mig första helgen i januari som sagt, spika datumet folks!! kombinerad utflyttningsfest så har ni nån polare (lite brudar hade ju varit trevligt tex ;) ) så är det lungt om dom hakar på.

:fyllisar ös, öl, fylla och skrönor utlovas i ofantliga mängder :yoparty

ey hur blev det med nyårsfesten förresten????

Blir det fest HELA första helgen eller vad???

Är fortfarande på men har inte tillgång till Sporthoj.com hemma så slå en signal om det blir nån fest så kanske jag dyker upp..... :fyllisar
Tar ev med mig min tjej och någon eller några av hennes kompisar om det går bra???????

Är klart sugen på lite skrönor&alkohol :yoparty

pga lite oförutsedda grejjer så blir dte inge festiviteter denna helgen. inte hos mig iallafall.. ska fixa nåt snart dock, thats a promise not a threat.

örjan> ringer så fort det ska drickas alkohol ;)

sven666 skrev:
pga lite oförutsedda grejjer så blir dte inge festiviteter denna helgen. inte hos mig iallafall.. ska fixa nåt snart dock, thats a promise not a threat.

örjan> ringer så fort det ska drickas alkohol ;)
tur för mig..... :rolleyes: jag kunde inte komma denna helgen.

Back