ADHD-åkning

Var är alla sporhojsåkare i Borås?! Är ute varje dag det går och inte är det några som åker mer än från A till B verkar det som... Säg till om nån ska ut!!!

Var är alla sporhojsåkare i Borås?! Är ute varje dag det går och inte är det några som åker mer än från A till B verkar det som... Säg till om nån ska ut!!!

ja tror inte du hittar sporthojsåkare i borås. dom som åker sporthoj å gillar när de svänger håller sig utanför borås där de finns goa småvägar. själv åker jag snabbt igenom för å leta roliga vägar.

lägg ut ditt tele nummer så kan jag slå en signal när vi drar ut nästa gång brukar vara 2-6 per som åker typ.

lite kort varsel som vanligt men smhi har faktiskt sagt torra vägar idag är det några som är nyktra nog för att ut o leta kurvor jag drar ut innan 12 mellan landar på statoil hedvigsborg för påfyllning av koffein och bensin kl 1200 någon som vill med möt upp där eller ring 0705-450036:)

ingen som ska ut å glida lite ikväll?

freesbey sugen kanske? lr ska du ha kvalitetstid med regeringen ? hehe !!

ja tror inte du hittar sporthojsåkare i borås. dom som åker sporthoj å gillar när de svänger håller sig utanför borås där de finns goa småvägar. själv åker jag snabbt igenom för å leta roliga vägar.

lägg ut ditt tele nummer så kan jag slå en signal när vi drar ut nästa gång brukar vara 2-6 per som åker typ.

Jo de klart, hör av dig nästa gång ni ska ut isf, jobbar dock till 18 varje dag men efter det och på helger funkar det fint! :tummenupp
0703666321 :yoparty

ingen som ska ut å glida lite ikväll?

freesbey sugen kanske? lr ska du ha kvalitetstid med regeringen ? hehe !!

hehe jag hinner både umgås med regeringen å åka hoj med dig;):D
blir nog varvberg i morn. start klockan 10...... från statoil hedvigsborg

hehe jag hinner både umgås med regeringen å åka hoj med dig;):D
blir nog varvberg i morn. start klockan 10...... från statoil hedvigsborg

ah...

fan jobbade några timmar idag men nu har ja semester igen :) du vet att ja hade piskat dig på minigolf i vbg ;) he....

någon som ska ut och rasta hojen idag ?
jag måste tyvärr jobba ett antal timmar men är klar att åka efter 16
om någon vill med så är jag vid statoil hedvigsborg 17 eller ring 0705-450036
för annan tid eller plats

Ingen som ska ut å åka idag eller ska alla stå å glo på torget?

Ring eller messa 0731-823538

Last edited:
Vad tror ni om vädret ikväll. Vi kanske borde ta oss en liten tur å fira helgen för er som e lediga.. vi andra kan ju bara vara glada och åka hoj

Kanske dags att sparka liv i denna tråden igen?
Jag är inte världens mest aktive här på forumet men har iallafall tagit fram Versysen=)
Är borta i påsk men hakar gärna på andra någon dag då jag inte har så många att köra med!

Sedis

Har vi några Glada Supermotardåkare från borås här på forumet som ska köra på gäddered i sommar=?

får jag bara på motardfälgar på min hoj så kommer jag försöka träna en gång i veckan under sommaren.

hoppas vi blir ett gött gäng!

//Sajmon

Kanske dags att sparka liv i denna tråden igen?
Jag är inte världens mest aktive här på forumet men har iallafall tagit fram Versysen=)
Är borta i påsk men hakar gärna på andra någon dag då jag inte har så många att köra med!

Sedis

Jag åker gärna med, skriv här när du har körning på G

Gött.. är det någon som har lite koll på en väderprognos?

Det skall vara bra väder hela j-a veckan, kanske lite kallt i början men tills helgen då kan det bli 20 grader :yoparty

Fast då e man förhoppningsvis på Anderstorp å gasar röven av sig så nada gatåka för mig på lördag iaf :fyllisar

Det skall vara bra väder hela j-a veckan, kanske lite kallt i början men tills helgen då kan det bli 20 grader :yoparty

Fast då e man förhoppningsvis på Anderstorp å gasar röven av sig så nada gatåka för mig på lördag iaf :fyllisar

Ohfan!

Ser fram emot helgen då... :)

Är det bandag på anderstorp eller?

Tjena!

Ny i forumet och rätt ny i Borås... Hur ser medlemskraven ut i ADHD? Några gemensamma körningar, stuntträning osv?

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!