ADHD-åkning

Nytt jobb och inte haft tid för hoj än, plus att vädret har varit kass. Hoppas att det blir ändring på det inom kort!

Vad sägs om onsdag? Ska bli ok väder står det så 50procent chans att det blir det hehe. Vilken tid skulle passa? 16.00 ?

Tjena! Tog körkortet i onsdags :yoparty Nu är det ju rätt sent på säsongen och denna tråden verkar inte vara så aktiv men nästa säsong är jag väldigt gärna med er och gasar :)

Har inte blivit någon körning vad jag vet i sommar. Jag är ute och kör en del nu på hösten. Hör av dig om du vill köra. mvh

Lördag blir bra. Låter kl 14 bra? Statoil hedvigsborg. Regnar det så hoppar jag körning. Mvh

hej allihopa!! är det några som ska köra ihop härifrån iår hade varit jävligt kul att följa med och köra isf :)

okej :) har ansökt till gruppen nu heter Dino så ni får gärna släppa in mig hahah :) blir det mkt åka annars ?

Skicka mig ditt mail på pm så jag skickar invite, är inte admin i gruppen så jag kan inte acceptera requests.

Vi har åkt 3-4 gånger i sista 7 dagar :)

fifaan va gött :) jag ställde precis på hojen sitter i telefon o ska försäkra den nu ingen som är sugen på en sväng idag ??:rock

var ute och körde skene och tbx fyfan va kul att få köra igen!! fick tvinga med pappas kompis ut z1000 kör han så vi fick gasat lite ;) kulla tror jag såg dig på sjöbo kanske såg en er6 som din vinkade från vit zx10r !!:banana

Tack för tipset om FB-gruppen! Måste få lite bättre ordning på hojåkandet i år. Skiten bara står och samlar damm! Men det är ju så tråkigt att åka själv. :P

Hej! Någon som ska ut och köra på söndag?

Dåligt med aktivitet här!
Tänkte kolla om de finns nån/några som åker offroadhoj? Isof följer jag gärna med och skyfflar lite grus när de blir dags. Har själv en ktm 990. Just nu får man väl hoppas på lite fina sjöisar och hänga på tuben och kolla hojfilmer...

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025