ADHD-åkning

E det nån som har tokabstinens av att säsongen närmar sig sitt slut så e det ett tillfälle ikväll mellan 17-20 att gasa av sig på Anderstorp banan. :tuttar

jag ska ut och köra dygnet runt sen nästa år så fort jag har kortet och allt=) så träffa lite nytt folk kan alltid va kul sen när nästa säsong drar igång:)

tjena!

Ny här i borås tidigare bott i göteborg. Finns det några ställen där ni träffas och tar en sväng ? =)

Verkar så. finns säkert några här i borås området som vill ut och köra. Kan ju bestämma en tid och se om det finns något intresse

torsdag kl 17.00. Samling utanför lugnets mc. Har en fin tur på några mil med mycket kurvor. Kommer med min blårykare.

Trevligt! ålder är bara en siffra tills man åker permobil

Äsch, jag knegar till kl 18. Jag startar senare och letar upp er..............hur svårt kan det vara:rolleyes:

Jag är sugen på att köra. Vilken tid ska vi bestämma?

Jag hänger på men kommer inte loss innan 18:30. Chrille; om det blir av, vet du vilken runda ni tar? så kanske jag kan ta motsatt håll och vända när jag ser er:)

Gearbox skulle kunna möta upp dej o ta en sväng? lär vara tebax rint 21, i stan bara,Hur låte det?
Tobbe

Last edited:
Hallå Zippo. Jag slutar jobbet kl. 18 vardagar, sen kollar jag normalt hemdatorn vid den här tiden så ja missade detta. Hur som helst, det blev en hyfsad sväng ikväll. Imorrn bitti skall jag köra min tjej till Landvetter och är tillbaka typ 09:00. Verkar bli uppehåll till 12-13, orkar du köra midsommarafton så skriv vad du står så möter jag upp vid 09:15:)

He he, det var inte lätt att få ihop nån körning. Drar iväg nu: Gällstad-Bondstorp-Malmbäck-Gnosjö-Svenljunga.

TREVLIG MIDSOMMAR :fyllisar

Hej Gearbox !
Synd eller lika bra jag missat detta .
Tjejen håller på o snajdar upp oss för koll av midsommarstång,
Blir Rångedala by car,
Hade hellre tagit en sväng med hojen:)

Trevlig Midsommar:D

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!