ADHD-åkning

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
faen ja jobbar då :(

freestyle: jojo 1.42 på torpet är juh elitåkar tider.. så... så sakta går det nog inte för dig trotts allt d där..;)
du kan få låna min hoj om du vill riktigt fort ;)
 

Karlsen

Sporthojsnörd
Gick med
19 Apr 2009
Ort
Borås
Hoj
Gsxr 750 -08
Bokar upp onsdagarna i Almanackan nu! Nån härinne med en fightad cbr (tror jag) som stannade till på furulundsgatan på tullen igår? Hade sällskap med hmm, nåt blått och snabbt?
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
faen ja jobbar då :(

freestyle: jojo 1.42 på torpet är juh elitåkar tider.. så... så sakta går det nog inte för dig trotts allt d där..;)
du kan få låna min hoj om du vill riktigt fort ;)


meen.. nu hänger ja inte med här störm..

om din hoj går så fort.. varför åker du jämt så långsamt då???:va :krama
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
ja och robb skall försöka vara där klockan 19.00 i morgon... hur mågna blir vi?
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
ja.. ja o jonas dyker upp.. men bara vi inte blir ståendes där själva!
 

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Räkna in anderson, väl mött kl 19:00 vid knalleköket. Förresten, vad kallar ni för knalleköket, det gamla vid röda kvarn som nu heter köket, eller det nya i knalleland.
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
ja antar att vi menar det gamla klassiska vid röda kvarn eller?
 

Karlsen

Sporthojsnörd
Gick med
19 Apr 2009
Ort
Borås
Hoj
Gsxr 750 -08
Nykraschad, nån som har tips!

Hade precis närkontakt med ett rådjur och gick omkull i rätt hög fart.. Cykeln gled iväg ca 100 m och hela högersidan skrapades upp, bucklad tank, trasigt styre, olje och glykolläckage m.m m.m.... Sitter och väntar på att bärgaren hör av sig så att cykeln kan forslas bort. Är det nån som har nån kunskap, tips, tricks osv för hur man gör detta till en så snabb och billig affär som möjligt??? (Har helförsäkring via bilsport och mc samt olycksfallsförsäkring via IF.

Kan tillägga att jag hade änglavakt och klarade mig med skrubbsår, blåmärken och en stukad :tummenupp
 

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Borås
Hoj
Zeebeeärr600 01
GRABBAR! Ledsen att jag svek er idag.. jag hade ingen möjlighet att hinna byta min koppling och den är helt slut!

Nu har jag hämtat lamellerna, och behöver bara hjälp och få dit skiten så ska jag köra ifrån er! :) Gick det bra? .

Aj aj aj aj.... Tur att det gick bra med dig!!!!! Hojen löser sig alltid..
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
vi blev de vanliga gubbarna som brukar åka plus sven666 så samanslutningen var ju enorm:)

en sak är säker. att åka fighter ihop med två kåphojjar de va ingen höjdare. nästa gång blir de krokiga vägar inte 10 mil raksträcka.:)
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
kul att träffa er grappar :tummenupp hakar gärna på nån mer gång, vägen mellan gbg och borås är riktigt fin asså (inte motorvägen då :gnissla )

trist som fan med vurpan där AKS77, hoppas dte löser sig, gött att du klarade dig hyffsat oskadd iallafall.
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Hade precis närkontakt med ett rådjur och gick omkull i rätt hög fart.. Cykeln gled iväg ca 100 m och hela högersidan skrapades upp, bucklad tank, trasigt styre, olje och glykolläckage m.m m.m.... Sitter och väntar på att bärgaren hör av sig så att cykeln kan forslas bort. Är det nån som har nån kunskap, tips, tricks osv för hur man gör detta till en så snabb och billig affär som möjligt??? (Har helförsäkring via bilsport och mc samt olycksfallsförsäkring via IF.

Kan tillägga att jag hade änglavakt och klarade mig med skrubbsår, blåmärken och en stukad :tummenupp

tips? de lästtaste är la att ringa din fbolag och säga att du vurpat. låta dom reglera skadan å avgöra om de skall lagas eler skortas... en nog de enda å göra
 

janne71

Ninjariders.se
Gick med
28 Aug 2004
Ort
borås
Hoj
Ktm 640 Prestige
hoppas ni hade en skön tur gubbar själv fick man söka spänning på annat håll sitter nu på BB med senaste tillskottet till familjen i famnen men det här tänkte jag inte göra varje onsd så nån tur ska man la hinna med på

beklagar vurpan AKS men skönt att höra att du är ok plåt o plast gör ju alltid att ersätta
 

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hed@red
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Grattis Janne!

Är det någon som vill åka offroad/grus så är jag på!
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top